پیله کرم ابریشم برای پوست, پیله کرم ابریشم بهداشتی, پیله کرم ابریشم عمده

فروش تضمینی پیله کرم ابریشم برای پوست

یکی از فرآورده‌های کرم ابریشم تولید پیله کرم ابریشم می باشد که برای پوست بسیار مفید است از آنجایی که دارای اسیدهای آمینه فراوانی می باشد که به سلامت پوست کمک زیادی می‌کند، بنابراین امروزه در صنایع آرایشی و بهداشتی از این پیله‌ها استفاده زیادی می‌شود و به همین دلیل برندهای تولیدکننده این محصول امکان فروش تضمینی پیله کرم ابریشم برای پوست را به صورت‌های گوناگونی میسر نموده‌اند تامشتریان بتوانند با اعتماد و اطمینان بیشتری به خرید این پیله‌ها بپردازند و پوستی جوان و شاداب‌تری داشته باشند.

فروش تضمینی پیله کرم ابریشم برای پوست

ویژگی بارز انواع پیله کرم ابریشم

ویژگی بارز انواع پیله کرم ابریشم بارزترین ویژگی های انواع پیله کرم ابریشم چیست؟ پیله کرم ابریشم در حقیقت نوعی لیف پروتئینی می‌باشد که از دهان کرم ابریشم ترشح می‌گردد و به محض اینکه از دهان آن خارج می‌گردد به صورت جامد در می آید چون از دهان باریک آن این محصول تراوش می شود به همین دلیل به صورت الیاف ظریفی در می آید که کرم آن را به دور خود به صورت یک پیله می تند.

بنابراین می‌توان گفت پیله کرم ابریشم دارای مواد تشکیل دهنده مختلفی می باشد که به صورت کاملاً طبیعی هستند که از جمله می‌توان به چربی، واکس، فیبروئین، سریسین و مواد معدنی اشاره کرد.

به همین جهت کرم پیله کرم ابریشم دارای خواص و مزیت های بسیار زیادی می باشد و از این رو از کاربردهای مختلفی برخوردار است، بنابراین از بارزترین ویژگی های پیله کرم ابریشم می توان به داشتن دو پروتئین فیبروئین و سیریسین اشاره کرد که موجب می‌شود تا مانع از تبخیر آب پوست گردد و به کلاژن سازی پوست کمک زیادی نماید و در نتیجه پوستی جوان و شادابی را ایجاد کند.

امروزه در صنایع آرایشی بهداشتی و در تولید انواع لوسیون ها، صابون‌ها، کرم ها، ماسک های گیاهی و … از این پیله ها استفاده گردد، همچنین از پیله کرم ابریشم امروزه در تولید انواع جلیقه های ضد گلوله استفاده می گردد چرا که دارای ساختاری بسیار مقاوم می باشد و در صنعت پزشکی نیز کاربرد زیادی دارد و از آنجایی که به راحتی جذب بدن می گردد به جای پلاتین و فلز از پیله کرم ابریشم استفاده می شود.

صادرات عمده پیله کرم ابریشم برای پوست

صادرات عمده پیله کرم ابریشم برای پوست با توجه به اینکه پیله کرم ابریشم با داشتن چربی های مفید و پروتئین های زیادی که دارد به کلاژن سازی پوست کمک زیادی می کند در نتیجه هر گونه لکه، چین و چروک، منافذ باز پوست و … را به خوبی رفع می کند، به همین جهت تقاضا برای خرید پیله کرم ابریشم برای پوست بسیار بالا بوده و این محصول بسیار مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است، به طوری که صادرات پیله کرم ابریشم در حجم بالا و به طور عمده به کشورهای مختلفی انجام می‌گیرد و از این محصول سود زیادی به تولیدکننده می‌رسد و موجب پیشرفت اقتصادی کشور می‌گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *