پیله ابریشم

فروش بهترین پیله ابریشم صنعتی خاورمیانه

پیله ابریشم یک ماده‌ی طبیعی به حساب می‌آید که نخی بسیار باکیفیت و بادوام و در عین حال بسیار نرم و لطیف دارد و لذا همین موضوع سبب شده است که این ماده یک ماده بسیار باکیفیت برای تولید انواع مختلف لباس و پوشاک و دیگر انواع محصولات نساجی باشد. کشور ما در زمینه تولید بهترین پیله ابریشم در منطقه رتبه بالایی را داراست و لذا همین موضوع سبب شده است که فروش پیله ابریشم صنعتی ایرانی در خاورمیانه از رونق بسیار بالایی برخوردار باشد. 

فروش بهترین پیله ابریشم صنعتی خاورمیانه

کاربری های مختلف پیله ابریشم صنعتی

کاربری های مختلف پیله ابریشم صنعتی پیله ابریشم یک ماده طبیعی است که دارای شکل ظاهری بیضوی است. این ماده چیزی در حدود نود و هشت درصد از پروتئین ساخته شده است و دو درصد هم فیبر و کربوهیدرات دارد. 

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که انسان با پیله ابریشم صنعتی آشنایی بیشتری داشته باشد و از این ماده طبیعی در موارد مختلفی استفاده کند. 

از جمله‌ی مهمترین کاربردهای پیله ابریشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در صنایع نظامی: لباس ضد گلوله را می‌توان با استفاده از پیله کرم ابریشم ساخت زیرا این مواد بسیار بسیار فشرده هستند و در عین حال بسیار مقاوم و سبک هستند. تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است نشان می‌دهد که جلیقه‌های ضد گلوله‌ای که با پیله ابریشم تولید می‌شوند می‌توانند در مقابل شلیک گلوله‌ به صورت پی در پی مقاومت خوبی داشته باشند. 
  • صنایع نساجی: ابریشم از قدیم الایام به عنوان یکی از بهترین و در عین حال ظریف‌ترین و بادوام‌ترین نخ دنیا شناخته می‌شده است. 
  • صنایع پزشکی: استفاده از ابریشم در تولید فیلتر برای تصفیه کردن هوای خانه و بیمارستان بسیار کاربرد دارد. همچنین ابریشم می‌تواند در تولید نسل جدید بانداژها کاربرد فراوانی داشته باشند. 
  • استفاده در صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی: خواص بسیار منحصر به فرد پیله ابریشم برای پوست که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رساندن رطوبت به پوست؛ سفید کنندگی پوست دست و صورت؛ برداشتن لایه‌های مرده پوست؛ از بین بردن چین و چروک پوست؛ رفع جوش‌های سر سیاه پوست؛ کلاژن سازی بسیار قابل توجهی پوست و … اشاره کرد باعث شده است که استفاده از این دسته از مواد طبیعی در تولید انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی رواج قابل توجهی داشته باشد. 
  • بالا بردن مقاومت: استفاده از پودر ابریشم برای افزایش مقاومت در مجسمه سازی بسیار رواج دارد. 

قیمت فروش پیله ابریشم صنعتی ویژه صادرات

قیمت فروش پیله ابریشم صنعتی ویژه صادرات از طریق پل‌های ارتباطی موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین متخصص ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مفیدی در مورد انواع مختلف پیله ابریشم و همچنین قیمت پیله ابریشم صادراتی به دست بیاورید. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *