پیله ابریشم, پیله ابریشم پوست

فروشگاه پیله ابریشم مخصوص زیبایی پوست صورت

کرم های ابریشم با بزاق دهن خود پیله ای به دور خود می تنند. این پیله امروزه یکی از وسیله های زیبایی پوست صورت شده است. از پیله های ابریشم استفاده های متعددی در صنایع مختلف می شود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی پیله ابریشم مخصوص زیبایی بپردازیم.

فروشگاه پیله ابریشم مخصوص زیبایی پوست صورت

اطلاعاتی کلی درباره پیله ابریشم مخصوص زیبایی

اطلاعاتی کلی درباره پیله ابریشم مخصوص زیبایی فرایند ریسیدن پیله ابریشم بسیار دقیق است که نزدیک به سه روز زمان می برد. پژوهش های مختلفی ثابت کرده اند که پیله های ابریشم دارای پروتئین و اسید آمینه های بسیاری است. ویتامین A، ویتامین E و  سرسین از مواد  اصلی تشکیل دهنده پیله ابریشم می باشند، که در صنایع دارویی و آرایشی بسیار کاربرد دارد.

شاید جالب باشد که بدانید چه شد که پی به تاثیر پیله بر پوست بردند. اولین کاربردی که از پیله های ابریشم شد در صنعت نساجی و به منظور تولید نخ های ابریشم بود. کارگرانی که در این خط تولید مشغول به فعالیت بودند در طول زمان احساس کردند پوست دستشان به طور شگفت آوری نرم شده است، و آنجا بود که پی بردند از پیله های ابریشم می توان برای زیبایی پوست بهره برد.

پیله ابریشم زیبایی چه اثراتی بر پوست می گذارد؟ در زیر به 4 اثر شگفت انگیز پیله ابریشم اشاره می کنیم:

  1. از بین برنده فوق العاده چین و چروک های پوست
  2. روشن کننده ی عجیب پوست ها
  3. اثر باور نکردنی بر منافذ باز پوست
  4. بازسازی کننده سلول های مرده پوست

تضمینی که پشت محصولات پیله ابریشم زیبایی است افراد را برای استفاده و دیدن اثرات با همان بار اول ترغیب کرده است.

اما برای خیلی از افراد جای سوال است که چگونه باید از پیله های ابریشم به روی پوست استفاده کرد.

ابتدا باید پیله ابریشم را برای نرم شدن به مدت چند دقیقه به داخل آب داغ بریزید. در همین زمان که پیله ها در حال نرم شدن هستند شما سطح صورت خود را بشورید و تمیز کنید. نیاز است مقداری رطوبت روی پوستتان باشد.

پیله ها را درآورده و از قسمت بریدگی آن را روی انگشتتان قرار داده و به صورت دایره ای آن را روی پوست خود خیلی نرم ماساژ دهید.

به دلیل این خواص استثنایی و دیگر کاربردهای پیله ابریشم در صنایع مختلف به منظور تهیه پیله ابریشم به پرورش کرم های ابریشم می پردازند.

تهیه پیله ابریشم مخصوص زیبایی در فروشگاه ها

تهیه پیله ابریشم مخصوص زیبایی در فروشگاه ها پیله های ابریشم زیبایی را می توانید در فروشگاه ها لوازم آرایشی یا داروخانه ها تهیه کنید.

متاسفانه امکان شبیه سازی پیله های ابریشم وجود دارد و به راحتی ممکن است محصولی تقلبی به شما بفروشند به همین دلیل توصیه می کنیم حتما از فروشنده های معتبر خرید خود را انجام دهید.

به منظور خرید پیله ابریشم زیبایی اصل به صورت عمده از طریق همین سایت اقدام کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *