ماسک پروتئین ابریشم, ماسک ورقه ای ابریشم

فروشگاه ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم 

هیچ کس تردید ندارد که زندگی امروز بیش از هر زمان دیگری شلوغ است. و پوست ما، این ارگان مهم که از ما در برابر تغییرات محیطی محافظت می کند، به سرعت به سبک زندگی ما پاسخ می دهد، استرس، شب های بد، خوردن نادرست، عادات ناسالم را به وضوح منعکس می کند. ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم یکی از بهترین پاسخ ها برای سلامت پوست و زیبا سازی آن است. ما فروشگاه ماسک ابریشم ورقه ای پروتئین هستیم.

فروشگاه ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم 

روش تولید ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم 

روش تولید ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم  شما نیاز دارید به:

  • تخم مرغ
  • پروتئین ابریشم
  • دستمال کاغذی
  • برس آرایشی

مراحل تولید ماسک:

  1. سفیده را از زرده جدا کنید. برای ماسک، شما فقط به ماسک واضح نیاز دارید. از زرده تخم مرغ می توان برای اهداف دیگر آشپزی نیز استفاده کرد. سفیده را خوب بزنید، می توانید این کار را با چنگال یا با همزن انجام دهید.
  2. با استفاده از برس آرایشی، توده پروتئین را روی صورت خود بمالید. نواحی اطراف چشم و دهان را تمیز بگذارید، زیرا پوست این ناحیه بسیار ظریف است و ممکن است در اثر عمل ماسک، قرمزی ایجاد کند. قبلاً می توانید مقداری کرم در این مناطق استفاده کنید تا از ریختن تصادفی پروتئین جلوگیری شود.
  3. دستمال های کاغذی معمولی یا تکه های دستمال توالت را بردارید. این یک لحظه حیاتی است، که اثر جادویی ماسک را تضمین می کند …
  4. سطح دستمال را با باقی مانده پروتئین زده شده آغشته کنید، تا کاغذ شفاف شود.
  5. بگذارید ماسک کاملا خشک شود. برای این کار فقط 30 دقیقه زمان نیاز دارید. یک سالن زیبایی واقعی در خانه … پس از خشک شدن، دستمال مرطوب به راحتی از سطح پوست جدا می شود.
  6. پس از انجام مراحل، صورت خود را با آب ولرم بشویید و از مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید. شما از قبل جذاب تر به نظر می رسید! حتی بعد از اولین استفاده از ماسک، صورت حالت مخملی پیدا می کند، خطوط بیان صاف می شوند و منافذ پوست تمیز می شوند. برای افرادی که مشکلات پوستی دارند، ماسک پروتئین یک نجات واقعی است!

فروشنده ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم 

فروشنده ماسک ورقه ای پروتئین ابریشم  مجموعه ما فروشنده ماسک ابریشم ورقه ای پروتئین است. اثر معجزه آسای ماسک پروتئین کاملاً آسان است. اووترانسفرین (که به آن کوبالومین نیز گفته می شود) یکی از اصلی ترین پروتئین های موجود در سفید تخم مرغ است که دارای فعالیت ضد میکروبی است. در حالی که سایر عناصر مانند پتاسیم، فسفر، روی، ید و سایر عناصر، هم ترازی، منافذ تمیز پوست را ایجاد می کنند و به حفظ رنگ پوست کمک می کنند. این ماسک را می توان خیلی مرتب استفاده کرد، همچنین برای پوست های حساس و خشک مناسب است، اما در ترکیب با عسل یا روغن زیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *