روغن پیله ابریشم

فروشندگان روغن پیله ابریشم

روغن پیله ابریشم ماده‌ای است که خواص زیادی در زیبایی و سلامت پوست دارد. این روغن با دارا بودن ویتامین‌های A،E و انواع پروتئین‌ها به درمان بیماری‌های پوستی، استحکام پوست و جوانسازی آن کمک می‌کند.

فروشندگان روغن پیله ابریشم

مشخصات روغن پیله ابریشم چیست؟

مشخصات روغن پیله ابریشم چیست؟ پیله ابریشم از پیله انداختن کرم ابریشم تولید می‌شود. از این پیله در صنعت نساجی کاربرد‌های زیادی دارد. این محصول فوق‌العاده خواص درمانی و زیبایی زیادی داشته و به همین دلیل طرفداران زیادی در ایران دارد. پیله ابریشم از تعداد زیادی رشته پروتئین به وجود می‌آید. این رشته پروتئین‌ها از دو بخش فیبروئین و سریسین تشکیل شده‌اند. سریسین یک ماده ژلاتینی است که به وسیله حرارت دادن درمحلول‌های صابونی از فیبروئین جدا می‌شود. همچنین فیبروئین از مونومر‌های اسید‌های آمینه تشکیل شده است. پیله ابریشم از جنس پروتئین بوده و خاصیت هیدروفیلیک دارد.

پیله ابریشم علاوه بر فوایدی که برای پوست دارد، دارای خواص درمانی زیادی نیز است که می‌توان به مواردی همچون کاهش سطع کلسترول خون، تقویت سیستم ایمنی، درمان مشکلات کبد، بهبود عملکرد مغز، تقویت عضلات اشاره کرد. روغن پیله ابریشم یکی از محصولاتی است که از این ماده بدست می‌آید.

ویژگی‌های روغن پیله ابریشم بسیار زیاد است. در ادامه به فواید روغن پیله ابریشم بر روی پوست اشاره می‌کنیم که عبارتند از:

  • لایه بردار پوست: پروتئن فیبروئین موجود در این روغن برای ترمیم پوست بسیار موثر است و به از بین بردن لک، جای جوش و غیره کمک زیادی می‌کند.
  • رفع چین و چروک: روغن پیله ابریشم به دلیل خاصیت کلاژن سازی که دارد در جلوگیری از پیری پوست تاثیر بسزایی دارد.
  • آبرسان پوست: سریسین موجود در روغن پیله ابریشم برای رطوبت و آبرسانی پوست پیشنهاد می‌شود.
  • ترمیم جوش و آکنه: این روغن با از بین بردن چربی‌های اظافی پوست، منافذ باز را از بین برده و در رفع جوش و آکنه بسیار مفید است.
  • درمان تیرگی دور چشم: پیله ابریشم سرشار از ویتامی‌های A،E است. این دو ویتامین به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و سیاهی اطراف چشم را از بین می‌برند.

مراکز تولید روغن پیله ابریشم

مراکز تولید روغن پیله ابریشم پیله ابریشم یک محصول تاریخی و لوکس است. جذابیت این محصول باعث شده است که فرآورده‌های مختلفی از آن بدست آید. پیله ابریشم به دلیل خواص بی نظیری که دارد توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در صنعت نساجی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و غیره بدست آورد.

امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید روغن پیله ابریشم فعالیت می‌کنند. مجموعه پری روی ابریشم گیلان موفق شده است در راستای تولید محصولات طبیعی و ارگانیک پیله ابریشم با کیفیت عالی قدم بردارد.

خریداران عزیز می‌توانند برای بدست آوردن مشخصات روغن پیله ابریشم، قیمت و خرید این محصول به وبسایت www.abrishamonline.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *