پیله ابریشم

فروشنده پیله ابریشم خشک

پیله ابریشم خشک در حقیقت ماده ای بسیار کوچک می باشد که توسط کرم ابریشم به صورت بیضوی تولید می گردد و دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد چرا که دارای فیبر و پروتئین های زیادی است و به صورت های مختلفی خشک می گردد تا ماندگاری و دوام آن بالاتر رود. امروزه از پیله ابریشم خشک در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و فروشنده پیله ابریشم خشک به شیوه های متنوعی به توزیع این محصول در بازار می‌پردازد تا دسترسی مشتریان به آن آسان‌تر گردد.

فروشنده پیله ابریشم خشک

مشخصات پیله ابریشم خشک

مشخصات پیله ابریشم خشک آیا مشخصات پیله ابریشم را می انید؟ انواع کاربرد این پیله ها چیست؟

پیله کرم ابریشم ماده ای می باشد که توسط کرم ابریشم تولید می گردد و در حقیقت تارهای نازکی به نام فیبروئین می باشند که توسط چسبی به نام سریسین که توسط کرم ابریشم ترشح می گردد به یکدیگر چسبانده می شود و از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشند.
امروزه با توجه به این که از پیله ابریشم در صنایع مختلف استفاده زیادی دارد به همین دلیل آن را به صورت های مختلفی خشک می نمایند تا ماندگاری بیشتری به آن بدهند و بتوانند استفاده بهینه ای از آن نمایند.
پیله کرم ابریشم خشک شده دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد که می توان به شکل بیضوی آن اشاره کرد که بسیار کوچک است اما در حدود 98 درصد آن پروتئین و و باقی آن شامل فیبر، کربوهیدرات و … می باشد.
این پیله ها معمولا دارای رنگ بسیار شفاف می باشد و از ویتامین های مختلفی برخوردار هستند.

بنابراین می توان انواع کاربرد پیله ابریشم خشک را به صورت زیر بیان کرد:

  • بکارگیری در صنایع نظامی: با توجه به این که تارهای پیله ابریشم دارای مقاومت زیادی هستند به همین دلیل با رزین خاصی ترکیب شده و در ساخت انواع لباس های نظامی ضد گلوله مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استفاده در صنایع نساجی: از پیله های ابریشم خشک در تولید پارچه های ابریشمی استفاده زیادی می شود چرا که بسیار مقاوم، ظریف و در عین حال درخشان می باشد و نخ های بسیار جذابی با آن تولید می گردد.
  • استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی: با توجه به این که ابریشم دارای مواد مغذی فراوانی می باشد که برای پوست بسیار مناسب می باشد به همین جهت استفاده گسترده ای در تولید انواع لوازم آرایشی دارد.

مرکز خرید پیله ابریشم خشک

مرکز خرید پیله ابریشم خشک پیاه ابریشم خشک از جمله محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد و روز به روز استفاده از آن گسترده تر گردیده است و به همین دلیل مرکز خرید پیله ابریشم خشک به شیوه های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می پردازد.

بنابراین مشتریان می توان با استفاده از روش های متنوعی همچون روش سنتی و اینترنتی به خرید پیله خشک ابریشم بپردازند و از خواص بسیار زیاد آنها استفاده نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *