ماسک گیاهی, ماسک گیاهی روشن کننده

فروشنده ماسک گیاهی روشن کننده ابریشم

ماسک گیاهی روشن کننده ابریشم ، از نمونه ماسک های فوق العاده قوی برای درخشندگی پوست است که کاملا گیاهی و ارگانیک است و عاری از هر گونه مواد شیمیایی می‌باشد وپایه اصلی تشکیل دهنده این ماسک گل انار فارسی است.

شما علاوه بر تمیز کردن روزانه پوست ، صورت شما نیاز به رسیدگی و پاکسازی منظم دارد که باعث درخشش و روشن شدن صورت شما گردد. با استفاده از این ماسک گیاهی و طبیعی شما میتوانید با استفاده مداوم این ماسک ، از شر لک های خود خلاص شوید و چربی پوست خود را کنترل کرده و صورت خود را لایه برداری کنید.

فروشنده ماسک گیاهی روشن کننده ابریشم

مشخصات ماسک گیاهی روشن کننده ابریشم

مشخصات  ماسک گیاهی روشن کننده ابریشم ماسک ابریشم صورت ، ماسکی روشن کننده است و خواص زیادی برای شادابی پوست شما دارد ، این ماسک گیاهی پوست شما را روشن و شفاف میکند زیرا ترکیبات آن باعث لایه برداری و حذف سلولهای مرده پوست می‌شود و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد پوست شما را جلا میدهد و باعث درخشش آن میشود ، همچنین با استفاده از این ماسک میتوانید چربی پوست خود را کنترل کنید تا از ایجاد جوش و آکنه روی صورت جلوگیری کند.این ماسک خاصیت ترمیم کنندگی و نرم کنندگی بالایی دارد. و یک آبرسان طبیعی است که به بازسازی سلول های پوست کمک میکند و همچنین ضد چروک است.

این ماسک از گیاهان مرغوب و تازه سپر ، رزماری ، و گل انار فارسی و دیگر ترکیبات گیاهی تهیه و تولید میشود.

این ماسک به صورت پودری عرضه میگردد و برای استفاده از آن اگر پوست خشک و حساسی دارید برای تهیه آن فقط از آب جوش استفاده کنید و سپس خمیر به دست آمده را روی سطح پوست پخش کنید .

اما اگر پوست چربی دارید برای استفاده از آن میتوانید پودر را با آبلیمو یا سرکه سیب مخلوط کنید و سپس بر روی صورت خود استفاده نمایید.

به علت لایه برداری این ماسک بهتر است شب ها از آن استفاده کنید چراکه بعد از استفاده از لایه بردار پوست حساس به نور آفتاب میشود و ممکن است باعث تحریک و التهاب پوست شود.

مرکز خرید ماسک گیاهی ابریشم صورت

مرکز خرید  ماسک گیاهی ابریشم صورت برای خرید ماسک ابریشم گیاهی صورت میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و با مشاوره گرفتن از آنها این محصول کاربردی را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید و درخشندگی و شفافیت را به پوست صورت خود هدیه دهید .

این ماسک در انواع پوست ها قابل استفاده است اما به علت خاصیت لایه برداری آن بهتر است شب ها از آن استفاده کنید.

اما بهتر است بدانید که ایجاد برخی لک ها ممکن است مربوط به مسائل داخلی بدن همچون ناراحتی های کبدی باشد که در این صورت ابتدا باید کبد خود را درمان کنید و سپس برای رفع لک خود اقدام کنید و نکته ی دیگر اینکه از لوازم آرایشی و بهداشتی و کرم های نامرغوب استفاده نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *