نخ ابریشم

عرضه کنندگان نخ ابریشم در کاشان

نخ ابریشم نوعی نخ است که از الیاف طبیعی پیله کرم ابریشم تولید می گردد که بسیار نرم و لطیف می باشد و تنوع رنگ در این نخ بالا است این نخ یکی از باارزش ترین نخها محسوب می شود که از آن در مواردی مانند دوخت پارچه و گلدوزی روی پارچه استفاده می کنند. عرضه کنندگان نخ ابریشم کاشان این نخ را در دو نوع ضخیم و نازک که هر کدام تنوع رنگ زیادی دارند در بین مشتریان نخ عرضه می کنند.

عرضه کنندگان نخ ابریشم در کاشان

نخ ابریشم چه خاصیتی دارد؟

نخ ابریشم چه خاصیتی دارد؟ نخ ابریشم دارای خصوصیات بسیار خوبی است به همین دلیل از آن برای دوخت پارچه و تابلوفرش و … استفاده می کنند. نخ ابریشم در برابر کشش قابلیت ارتجاعی خوبی دارد به گونه ای که بعد از کشش طولانی به حالت اولیه خود باز می گردد، در برابر ساییدگی هم مقاوم است و اگر از آن به خوبی نگهداری شود طول عمر بالایی دارد.

نخ های ابریشمی دارای ثبات رنگ زیادی هستند یعنی بعد از چندین مرتبه شستشو همچنان رنگ خود را حفظ می کنند و دچار تغییر رنگ و کم رنگی نمی شوند. بسیار محکم هستند و در برابر کشش به آسانی پاره نمی شوند، این نخ به دلیل این که از الیاف طبیعی تولید می شود دارای درجه بالایی از نرمی است به گونه ای که اگر بر روی آن دست بکشیم متوجه لطافت آن خواهیم شد.

براقیت در این نخ زیاد است به گونه ای که اگر از جهات مختلف به آن نگاه شود آن را به چندین رنگ مشاهده می کنیم. با وجود این همه ویژگی های خوب باید دانست که نخ ابریشمی در برابر مقدار زیاد مواد اسیدی و شیمیایی حساس است و تغییر رنگ می دهد علاوه بر این پیله ابریشم به نور مستقیم آفتاب و همچنین حرارت طولانی مدت واکنش نشان می دهد و حالت سوخته به خود می گیرد.

خرید ویژه نخ ابریشم در کاشان

خرید ویژه نخ ابریشم در کاشان خرید ویژه نخ ابریشم در کاشان از سوی مراکز زیادی امکان پذیر است که می توان این نخ را به صورت عمده و جزیی به طور مستقیم از درب کارخانه با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت های سطح بازار خریداری کرد. همچنین می توان از عمده فروشی های نخ این نوع از نخ را نیز تهیه کرد و به اصطلاح خرید ویژه ای داشت.

با وجود کاربردهای که نخ ابریشمی در زمینه های مختلف دارد امروزه مراکز خرید زیادی در کاشان دایر هستند که این نخ را در تنوع رنگ زیاد با ضخامت های مختلف عرضه می کنند. خرید ویژه نخ ابریشم به دو طریق مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است و با وجود تولید داخلی این نخ کمبودی در بازار احساس نمی شود.

مطالب مرتبط

1 نظر در “عرضه کنندگان نخ ابریشم در کاشان

  1. مرتضی مظفری گفت:

    خرید تولیدات خانگی نخ ابریشم شما هستیم در صورت تمایل به همکاری با شماره۰۹۰۲۱۷۴۴۵۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *