پیله ابریشم

عرضه پیله ابریشم صنعتی آرایشی

همانگونه که می دانید پیله ابریشم توسط کرم ابریشم تولید شده و دارای خواص بسیار زیادی می باشد و امروزه بسیاری از صنایع تولید کننده مواد آرایشی بهداشتی، دارویی، نظامی و … از آن برای تولید محصولات خویش استفاده می نمایند. مجموعه اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز ارائه و عرضه پیله ابریشم صنعتی آرایشی می باشد و این محصول باکیفیت و مرغوب را به صورت عمده در دسترس صنایع مختلف تولید کننده قرار می دهد.

عرضه پیله ابریشم صنعتی آرایشی

موارد مصرف پیله ابریشم صنعتی

موارد مصرف پیله ابریشم صنعتی پیله کرم ابریشم ماده ای به شکل بیضی می باشد که در ساختار آن مقادیر فراوانی از پروتئین، فیبر و کربوهیدرات وجود دارد و تمامی این ویژگی ها موجب شده است که به عنوان یکی از ارکان اصلی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله مهمترین موارد مصرف پیله ابریشم صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنایع نظامی: از پیله کرم ابریشم برای تولید جلیقه ضد گلوله استفاده های فراوانی می شود. در واقع می توان گفت طی تحقیقات و بررسی های مختلف نشان دهنده این است که جلیقه های تولید شده با پیله ابریشم، توانایی تحمل شلیک های متعدد را دارد و هیچگونه آسیبی به ساختار آن وارد نمی شود. شایان ذکر است که این جلیقه ها بسیار مقاوم و سبک می باشند.
  • صنایع تولید کننده محصولات نساجی: همانگونه که می دانید نخ ابریشم در جهان بسیار شناخته شده است و از آن پارچه های زیبا و مقاومی تولید می نمایند. ابریشم از زمان های بسیار قدیم تاکنون به عنوان یک نخ ظریف، درخشان و مقاوم مطرح شده و به همین سبب ساختار اصلی بسیاری از لباس های مجلل و گرانقیمت را تشکیل می دهد.
  • صنایع پزشکی: در این صنعت از پیله ابریشم برای تولید باند بهره گرفته می شود. همچنین از آن مانند پلاتین و فلز برای استحکام استخوان ها نیز استفاده می شود که به راحتی جذب بدن می گردد.
  • صنایع تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی: پیله ابریشم دارای مواد مغذی فراوانی بوده و به همین سبب از آن برای تولید انواع کرم، صابون، شامپو، لوسیون و ماسک پوست استفاده می نمایند.

بازار فروش پیله ابریشم صنعتی آرایشی

بازار فروش پیله ابریشم صنعتی آرایشی این روزها بازار فروش پیله ابریشم صنعتی آرایشی در کشورمان بسیار گرم و پر رونق است و بسیاری از کارشناسان و محققان شرکت های مختلف تولید کننده محصولات آرایشی، از پیله ابریشم به عنوان ساختار اصلی تشکیل دهنده بسیاری از محصولات خود مانند کرم و یا صابون استفاده می نمایند.
تجربه نشان داده است که این ماده می تواند باعث کلاژن سازی پوست شده و دوباره طراوت و شادابی را به آن باز گرداند. 
همچنین بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها از کرم های به دست آمده توسط پیله ابریشم برای سفیدی و درخشندگی پوست خود استفاده کرده و انواع لکه ها و تیرگی های پوست خود را توسط آن برطرف می نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *