پیله ابریشم, پیله ابریشم پوست

صادر کننده عمده پیله ابریشم پوست

پیله ابریشم یکی از انواع تولیداتی است که از طریق کرم ابریشم تولید می شود و دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد. پیله ابریشم با توجه به ویژگی های که دارد در صنایع مختلف از جمله صنعت آرایشی و بهداشتی و کرم ها و لوسیون ها مراقبت پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

صادر کننده پیله ابریشم پوست به صورت عمده با پخش پیله ابریشم مرغوب و با کیفیت به دنبال رضایت و جلب نظر مشتریان خود در بازار های بین المللی می باشد.

صادر کننده عمده پیله ابریشم پوست

آشنایی با پیله تراپی برای پوست

آشنایی با پیله تراپی برای پوست همان طور که گفته شد پیله ابریشم یکی از محصولاتی است که به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک توسط کرم پروانه تولید می گردد و سرشار از ویتامین هایی نیز A و E و پروتئین می باشد. پیله دارای 18 نوع آمینه اسید بوده و از کلاژن برخوردار می باشد.

یکی از موارد استفاده از پیله برای پوست می باشد که از طریق پیله تراپی بر روی پوست انجام می گردد. برای انجام پیله ترابی ابتدا باید مقدماتی فراهم گردد. ابتدا صورت بایستی به طور کامل شسته شود تا تمام آلودگی ها، چربی ها و کثیفی های روی صورت از بین رود. اگر این کار با آب ولرم یا داغ صورت گیرد بهتر می باشد چرا که منافذ پوست برای اجرای مراحل بعدی باز می شود.

چند عدد پیله را در آب داغ انداخته و چند دقیقه صبر می نماییم تا کامل نرم گردد. سپس قسمت برش خورده را در داخل انگشت می نماییم و به صورت آرام و دایره ای مانند بر روی پوست مالیده و ماساژ می دهیم. قبل از ماساژ دادن صورت کمی خیس و مرطوب باشد. برای ترمیم و جوان سازی پوست پیله راپی بایستی دو الی سه هفته به صورت متوالی انجام گیرد تا اثرات لازم را بر روی صورت بگذارد.

پخش کلی پیله ابریشم پوست

پخش کلی پیله ابریشم پوست پخش کلی پیله ابریشم از روش های مختلف صورت می گیرد. امروزه پخش کننده پیله ابریشم برای فروش و توزیع گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع پیله ابریشم پوست عرضه و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.

این اقدام سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه پخش و توزیع حذف شده و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان قرار گیرد. مشتریان نیز با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالا و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم آن را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار و بودن واسطه از پخش کننده خریداری می نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *