پیله ابریشم

صادرات پیله ابریشم بهداشتی با قیمت مناسب

پیله ابریشم که از عمل تنیدن کرم ابریشم حول خود پدید می آید، یکی از منابع اصلی تولید نخ ابریشم به شمار می رود. پیله ابریشم بهداشتی، کیفیت آن، قیمت آن، صادرات آن و مواردی از قبیل صادرات پیله ابریشم بهداشتی، خواص پیله ابریشم و فروش پیله ابریشم بهداشتی محور اصلی مقاله حاضر را تشکیل می دهند که در ادامه به بحث پیرامون هر یک خواهیم پرداخت.

صادرات پیله ابریشم بهداشتی با قیمت مناسب

خواص پیله ابریشم برای پوست

خواص پیله ابریشم برای پوست پیله ابریشم به دلیل دارا بودن مواد پروتیینی و سایر مواد موجود در آن که برای رفع چین و چروک پوست مفید و کارا می باشد، محبوبیت زیادی در میان بانوان پیدا کرده است. در واقع پیله ابریشم در حکم لیفی ابریشمی است که با داشتن خواص کربوهیدرات، پروتئین و فیبروئین، ویژگی درمانی و زیبا سازی پوست صورت را به خود اختصاص داده است. 

ابریشم که در حکم یک نوع لیف پروتیینی است که میزان پروتئین در آن در حدود ۹۸٪ وزن ابریشم را تشکیل می‌دهد که از پیله کرم ابریشم بدست می‌آید. ابریشم از پروتیین‌های فیبروئین، سریسین، کربوهیدرات، چربی، واکس و مواد معدنی تشکیل شده است.

سریسین پروتیینی است که شامل ۱۸ نوع آمینو اسید می باشد و درصد آمینو اسید های هیدروکسی در سریسین ۴۵/۲ درصد است.

فیبروئین نوعی پروتئین فیبریلی و پلیمری طبیعی است که در درمان های دارویی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

تقریبا تمام آمینو اسیدهایی که در پروتئین طبیعی وجود دارد در فیبروئین ابریشم نیز یافت می شود.

به طور کلی، کربوهیدرات، فیبروئین، سریسین که مواد معدنی موجود در پروتئین می باشند خواص دارویی و درمانی داشته و از این‌رو در درمان بیماری های پوستی، رفع چین و چروک پوست صورت و در نهایت زیبا سازی پوست که در پیله ابریشم بهداشتی به وفور یافت می شود، تاثیر بسزایی دارند. 

مرکز فروش پیله ابریشم بهداشتی در کشور

<a href=مرکز فروش پیله ابریشم بهداشتی در کشور ” class=”img-responsive aligncenter”>در سراسر کشور مراکز و کارگاه‌های بسیاری برای پرورش کرم ابریشم وجود دارد هر چند که بیشترین مراکز،فعال آن در استان گیلان قرار دارد که مرکز تهیه و فروش تخم کرم ابریشم به شمار می رود. با این حال، مراکز فروش پیله ابریشم بهداشتی در غالب استان های کشور وجود دارد و بسته به شرایط آب و هوایی و اقلیمی منطقه فعالیت این مراکز ادامه دارد. در این مراکز تخم کرم ابریشم تهیه می شود و طی مدت ۱۰ تا ۱۳ روز به کرم تبدیل می‌شوند که این کرم ابریشم پیله‌ای در اطراف خود می تند. در برخی موارد، مراکز فروش پیله کرم ابریشم صرفا به فروش پیله کرم ابریشم بسنده می‌کنند و تولید نخ ابریشم را به سایر کارگاه‌ها واگذار می‌نمایند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *