پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

صادرات پیله ابریشم آرایشی به کشور های خاورمیانه

از جمله محصولات آرایشی که کاربرد گسترده ای دارند، می توان به پیله ابریشم آرایشی اشاره کرد. بنابراین با تکیه بر خواص فوق العاده این محصول بر صادرات آن، می توان نگاه ویژه ای داشت تا از این طریق ارزآوری مناسبی عاید کشور شود. صادرات پیله ابریشم آرایشی به کشورهای خاورمیانه از همین مراکز صورت می پذیرد.

صادرات پیله ابریشم آرایشی به کشور های خاورمیانه

نکات کلیدی در انتخاب پیله ابریشم آرایشی

نکات کلیدی در انتخاب پیله ابریشم آرایشی

کشورهای دیگر از خاصیت های بی شمار این محصول برای پوست صورت مطلع هستند و خواهان واردات بیشتر این نمونه می باشند. پیله ابریشم باعث به وجود آمدن رطوبت در پوست صورت می شود و از این لحاظ آب مورد نیاز پوست را برآورده می کند. همچنین می توان با آن لایه برداری کرد و در رفع آکنه از آن استفاده کرد. چین و چروک های موجود در پوست را از بین می برد و آن را براق و شفاف می کند.

این محصول در تهیه ی کرم های سفید کننده کاربردی اساسی دارد. با تهیه کردن بروشور راهنمای خرید این محصول آرایشی، می توان خرید موفقی را انجام داد. در این بروشورها اطلاعات جامع و کاملی در زمینه چگونگی تهیه و به کار بردن این محصول وجود دارد. حتی می توان از طریق مشاوره با کارشناسان این حوزه در خرید و انتخاب پیله ابریشم آرایشی و نحوه ی استفاده از آن موفق بود.

پخش مستقیم پیله ابریشم آرایشی از کارخانه

پخش مستقیم پیله ابریشم آرایشی از کارخانه

در صورتی که پخش پیله ابریشم آرایشی از همین مراکز انجام گیرد مطمئن تر بوده و همچنین مقرون به صرفه نیز خواهد بود. 

300 تا 600 متر از الیاف ابریشم، شامل یک پیله می شود. این محصول کاربردهای مختلفی در صنایع متفاوت دارد. از جمله صنایع مهمی که طرفدار پیله ابریشم می باشد، صنایع نظامی است زیرا از پیله های ابریشم در ساخت و تجهیز جلیقه های ضد گلوله استفاده ی فراوانی می شود. 

همچنین از پیله ابریشم در صنایع نساجی استفاده های زیادی می شود. نخ های حاصل شده از پیله در بافت فرش و پوشاک کاربرد فراوانی دارند و به همین جهت وسایلی که با نخ ابریشم تولید شوند از قیمت بالاتری برخوردارند.

در کل از پیله ابریشم در صنایع نظامی، پزشکی، آرایشی، نساجی و غیره استفاده های زیادی می شود. نخ ابریشم از کرم هایی که پیله می سازند به دست می آید. به این صورت که این کرم ها بعد از بیرون آمدن از پیله از برگ های توت می خورند و بعد از این عمل پیله را به دور خود می ریسند.

پرورش دهندگان کرم ابریشم باید سر موقع، پیله را در برابر نور خورشید قرار دهند تا از سوراخ شدن آن جلوگیری شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *