پیله ابریشم

صادرات عمده پیله ابریشم دور چشم

پیله هایی که کرم های ابریشم تولید می کنند یکی از مهم ترین منابع زیبایی به شمار می آیند و حتی در بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی هم کاربرد داشته و حتی متقاضیان خارجی را هم جذب کرده است. صادرات عمده پیله ابریشم دور چشم به قدری بالا رفته که باعث شده به منظور تامین تقاضا ها توبید آن ها به شکل انبوه ارامه پیدا کند و همواره در صادرات آن کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

صادرات عمده پیله ابریشم دور چشم

بررسی مواد تشکیل دهنده پیله ابریشم دور چشم

بررسی مواد تشکیل دهنده پیله ابریشم دور چشم از پیله های ابریشم برای دور چشم استفاده می شود که در ادامه به مواد تشکیل دهنده این نوع پیله ها اشاره ای مختصر خواهیم کرد؛

  • اول این که میزان پروتئین آن بسیار بالا بوده و این پروتئین ها شامل کلاژن و رشته های کشسان می باشد، وجود این رشته های پروتئینی و محکم به پوست انعطاف بوده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.
  • همچنین در آن ها می توان مقادیر بالایی از سریسین ها را یافت که برای سفت شدن عضلات به کار می رود و چون عضلات چشم بیش از حد کار کرده و موجب بروز خطوط می شود را می تواند کنترل نماید.
  • پیله های ابریشم همچنین حاوی املاحی و ویتامین هم هستند که یکی از مهم ترین آن ها ویتامین A بوده و استفاده از آن برای دور چشم باعث از بین رفتن سیاهی زیر چشم می شود چرا که این ویتامین عروق را تنگ می کند و جریان خون روان تر می تواند در این قسمت ها کار کند و همین موجب می شود که به تدریج آثار سیاهی چشم از بین بروند.

پخش کننده پیله ابریشم دور چشم

پخش کننده پیله ابریشم دور چشم پخش کننده پیله ابریشم دور چشم در ایران آن ها را در بسته بندی های کاملا بهداشتی به فروش می رساند و می توان گفت که بهترین پیله های ابریشم تولید شده هستند.

شکل آن ها بیضی بوده و همین باعث می شود که از زیر آن برشی ایجاد نمایند و این برش برای این است که آن را در انگشت قرار داده و سپس به راحتی بر روی پوست کشیده شود.

به همین دلیل است که این پخش کننده صادرات پیله ابریشم را هم آغاز نموده و بسیاری جذب خرید شده اند چرا که هم کیفیت لازم را داشته و هم این که به قیمت های مناسبی هم ارائه می گردند.

پخش این پیله ها هم عمده بوده و هم خرده و مشتریان می توانند مقادیر آن را تعیین کنند تا از بسته بندی های قرار داده شده از سایت سفارش دهند.

در هر صورت به محض ایجاد سفارش بررسی های لازم انجام گرفته و سپس محصول به مشتریان ارسال می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *