پیله ابریشم, پیله ابریشم دور چشم

خواص پیله ابریشم برای دور چشم

امروزه به دلیل آلودگی بیش از حد محیط و همچنین استفاده افراد از مواد آرایشی و بهداشتی پوست دچار خشکی بیش از حد شده است .این اتفاق می تواند باعث پیری زود هنگام در افراد شود. پوست دور چشم به دلیل اینکه بسیار نازک بوده، در معرض خطر بیشتری قرار می گیرد .پیله ابریشم به دلیل داشتن ماده ای به نام سریسین می تواند این خشکی زیر چشم را جبران کند.سریسین، به دلیل داشتن کلاژن ،مواد مورد نیاز برای شادابی پوست زیر چشم را تامین می کند.

خواص پیله ابریشم برای دور چشم

مشخصات پیله ابریشم طبیعی چیست؟

مشخصات پیله ابریشم طبیعی چیست؟ پیله ابریشم توسط کرم ابریشم تولید می شود. انواع مختلفی از پیله ابریشم وجود دارد .بیضی شکل و گرد.این پیله ابریشم به پوست حس شادابی می دهد. از آنجای که شناختن پیله ابریشمی طبیعی و غیر طبیعی کار بسیار دشواری است از این رو خریداران محترم می توانند برای خرید این محصول از سایت های معتبری که وجود دارد استفاده کنند .پیله ابریشم خوب باید طوری باشد که هنگام استفاده از ان تاثیر خود را نشان دهد .

پیله ابریشم الیافی از جنس پروتئین است. پیله ابریشم از ماده سرسین و فیبرین تشکیل شده است . ساختار پیله ابریشم تنوع اوردی،تخریب پذیری را به دنبال دارد که ابریشم را به ماده ای بسیار پر کاربرد و مفید تبدیل کرده است که در صنعت ارایشی و بهداشتی و غذای به ماده بسیار بی بدیل تبدیل شده است .

پیله ابریشم مرغوب ،پیله ای است که آن را در آب خیس کنید و بعد از ۳ دقیقه به طوری کامل خیس خورده باشد .حالا این پیله های خیس خورده شده باز می شود و نرم می شود. افراد می توانند با گذاشتن چند عدد از این پیله ها بر روی انگشتان خود آن را روی پوست خود ماساژ بدهند .اگر در طول سه یا چهار هفته نتیجه مطلوب را بدست اوردن ،نشان می دهد که یک پیله ابریشم طبیعی مرغوب را استفاده کرده اند

مرکز خرید پیله ابریشم طبیعی

مرکز خرید پیله ابریشم طبیعی برای خریداری پیله ابریشم طبیعی باید این محصول با ارزش و با کیفیت را به صورت عمده و از طریق سایت های اینترنتی انجام داد .خریداران می توانند پیله ابریشم طبیعی با کیفیت بالا را از سایت مورد نظر ما خریداری کنند .برای این کار شما می توانید به صورت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همچنین مصرف کنندگان ما می توانند این محصول را به صورت جز برای مصرف خودشان از سایت مورد نظر ما خریداری کنن که این بسته به صورت پست رایگان در اختیار آن ها قرار می گیرد. پیشنهاد من به شما خرید پیله ابریشم از سایت ما است که می توانیم کیفیت پیله ابریشم را برای شما تضمین کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *