پیله ابریشم

خرید پیله ابریشم خالص با قیمتی تضمین شده

پیله ابریشم، توسط کرم ابریشم به صورت ترشح بزاق دهان کرم، و منجمد شدن مایع بزاق تولید می شود. بزاق کرم ابریشم چون به طور پیوسته ترشح می شود، بعد از منجمد شدن، به الیاف ابریشم تبدیل می شود و با استفاده از چسبی که کرم ابریشم، تهیه می کند، دور هم تنیده شده و پیله کرم ابریشم ساخته می شود. جنس پیله ابریشم از پروتئین طبیعی می باشد، . در ادامه به خصوصیات بهترین نوع پیله ابریشم، اشاره خواهیم کرد تا شما را در خرید پیله ابریشم خالص، یاری کنیم.

خرید پیله ابریشم خالص با قیمتی تضمین شده

معرفی پیله ابریشم خالص و خصوصیاتش

معرفی  پیله ابریشم خالص و خصوصیاتش مرغوبیت و کیفیت پیله ابریشم خالص، بستگی به شرایط و سیستم به کار برده در تولید آن دارد. اگر تمامی مراحل تولید پیله ابریشم به بهترین نحو انجام شود، پیله ابریشم تولید شده، مرغوب و خالص خواهد بود. از خصوصیات ظاهری پیله ابریشم خالص می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1. اندازه اش درشت بوده و بیش از حد ریز نمی باشد.

2. رنگ پیله سفید بوده و شفافیت و درخشندگی بالایی دارد.

3. جنس آن کاملا نرم و لطیف بوده و زبر نیست.

4. سطح پیله ابریشم خالص، صاف و بدون کرک  می باشد.

همچنین برای تولید پیله ابریشم خالص باید به مواردی مثل، انتخاب بهترین نوع برگ توت برای تغذیه کرم ها، تهیه تخم نوغان مرغوب و سالم، ایجاد بهترین محیط با امکانات و دمای مناسب برای پرورش کرم ابریشم و جلوگیری کردن از بروز آفات نباتی و کنترل آنها، توجه کرد.

همانطور که اشاره شد، جنس الیاف پیله ابریشم از پروتئین می باشد، از این رو، امروزه از مرغوب ترین نوع پیله ابریشم خالص، در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده می شود، چون فواید زیادی برای سلامت پوست دارد.

قیمت خرید پیله ابریشم خالص به صورت عمده

<a href=قیمت خرید پیله ابریشم خالص به صورت عمده” class=”img-responsive aligncenter”> در مورد قیمت پیله ابریشم خالص، باید بگوییم که، متناسب با مرغوبیت پیله، و میزان تولید آن در سال و همچنین نوسانات بازار، متغیر و متفاوت بوده و نمیتوان قیمت ثابت و دقیقی برای پیله ابریشم تعیین کرد، البته، قیمت اصلی این محصول هر ساله توسط سازمان جهاد کشاورزی کشور، تعیین و اعلام می شود، که مراکز مختلف تولید پیله ابریشم خالص، با توجه به قیمت اعلام شده و  با اضافه کردن و یا کم کردن از قیمت مذکور، اقدام به فروش محصول خود می کنند.

در کشور ما،کارگاه های زیادی به سمت تولید پیله ابریشم، روی آورده اند ولی فقط برخی از این کارگاه ها، پیله ابریشم خالص با با بهترین کیفیت تولید می کنند. 

اگر شما هم به دنبال خرید این محصول به صورت عمده می باشید، پیشنهاد می کنیم، از طریق این سایت اینترنتی و یا شماره درج شده در این وب سایت، اقدام کنید، تا پیله ابریشم خالص و مرغوب را به صورت عمده و با قیمت مناسب و تضمین شده، خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *