پیله کرم ابریشم برای پوست, پیله کرم ابریشم برای صورت

خرید مستقیم پیله کرم ابریشم برای پوست

پیله کرم ابریشم برای پوست خواص فوق العاده ای دارد و این پیله ها از بزاق کرم ابریشم تولید می شوند و برای خرید مستقیم پیله ابریشم اصل به وب سایت تولید و صادرات پیله کرم ابریشم مراجعه نمایید.
پیله ی کرم ابریشم بسیار نرم است و از لطافت زیادی برخوردار می باشد و همچنین توانایی نگهداری رطوبت در این پیله ها بسیار زیاد است و سایز آنها به گونه ای است که به راحتی بر روی سر انگشتان دست قرار می گیرند.

خرید مستقیم پیله کرم ابریشم برای پوست

فواید انواع پیله کرم ابریشم برای پوست

فواید انواع پیله کرم ابریشم برای پوست همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد پیله ابریشم فوایذ بسیار زیادی برای پوست دارد یکی از فواید مهم استفاده از آن قابلیت رطوبت رسانی بالای پیله ابریشم است و در آن ماده ای به نام هیالورونیک اسید قرار دارد که یک آبرسان قوی است و سبب آبرسانی عمیق پوست می شود.

یکی دیگر از فواید پیله ابریشم برای پوست خاصیت لایه برداری آن است به طوری که ماساژ پوست صورت با این پیله ها سبب برداشت سلول های مرده از روی سطح پوست می شود و پس از استفاده از آن پوست صورت به شدت نرم خواهد شد و رنگ آن چند درجه روشن تر می شود.

از دیگر خواص پیله ابریشم می توان به خاصیت کلازن سازی آن به دلیل وجود آنزیم های کلاژن ساز درون بزاق کرم ابریشم اشاره کرد و کلازن یک ماده ی ضد پیری است و سبب لیفتینگ پوست و جلوگیری از افتادگی آن می شود به همین دلیل بهتر است که پس از سن 20 سالکی حداقل هفته ای یکبار پوست صورت خود را با پیله ابریشم ماساژ دهید.

استفاده کردن از پیله ابریشم سبب باز شن منافذ مسدود شده پوست و خروج انواع آلودگی ها و جوش های سر سیاه پوست گونه ها و بینی می شود البته قبل از استفاده از پیله بهتر است که پوست خود را بخور دهید و پس از ماساژ پوست با پیله ابریشم از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

صادرات ارزان پیله کرم ابریشم برای پوست

صادرات ارزان پیله کرم ابریشم برای پوست هنگام استفاده از پیله ی ابریشم برای پاکسازی پوست باید ابتدا پیله ها به مدت 5 دقیقه درون آب ولرم مایل به سرد قرار بگیرند تا مرطوب شوند و حرکت آنها بر روی پوست راحت تر شود و پس اینکه پیله ها مقداری مرطوب شدند می توانید از آنها برای ماساژ پوست صورت استفاده کنید.
پس از هر بار پاکسازی پوست توسط پیله های ابریشم دوباره آنها را به مدت 5 دقیقه درون آب داغ بگذارید تا هیچگونه باکتری و قارچ پوستی بر روی آنها باقی نماند، قیمت پیله های ابریشم به سایز پیله و میزان مرغوبیت پیله کرم ابریشم بستگی دارد و برای سقارش پیله ابریشم مرغوب به وب سایت تولید پیله کرم ابریشم مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *