پیله ابریشم

خرید مستقیم پیله ابریشم لایه بردار

خرید مستقیم پیله ابریشم لایه بردار از طریق پرورش دهندگان و مراکز پخش رسمی این محصول امکان پذیر می باشد. این مراکز با عرضه عمده و غیر حضوری پیله ابریشم در انواع بسته بندی های متنوع و با کیفیتی بسیار بالا باعث شده اند خریداران علاوه بر پیله ابریشم اصل، محصول را در قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند.

همواره خرید پیله ابریشم به صورت مستقیم و از مراکز اصلی باعث حذف واسطه ها شده و از نظر زمان و قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید مستقیم پیله ابریشم لایه بردار

بهترین روش لایه برداری پوست با پیله ابریشم

بهترین روش لایه برداری پوست با پیله ابریشم پیله ابریشم به دلیل خواص بینظیر و برخورداری از انواع پروتئین مانند الاستین و کلاژن، کربوهیدرات، ویتامین های A و E، همچنین دارا بودن مواد معدنی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی در بسیاری از موارد جایگزین مواد شیمیایی شده است.

  پیله ابریشم یک آب رسان قوی برای پوست بوده و سریسین موجود در آن با تولید کلاژن فراوان باعث رفع چین و چروک، سفت شدن و لایه برداری پوست می شود. از مهمترین کاربردهای پیله ابریشم ارگانیک و اصل استفاده از آن جهت لایه برداری پوست می باشد که مصرف کننده با استفاده یک دوره سه هفته ای از این محصول به خوبی شاهد تغییرات بسیار محسوس در پوست خود می شود.

روش استفاده از پیله ابریشم بسیار ساده و راحت است که در زیر به صورت خلاصه بیان می شود:

آماده نمودن پیله: دو تا سه عدد پیله ابریشم را درون آب داغ گذاشته تا پیله ها نرم شوند و پس از پنج دقیقه از آب خارج می کنیم.

تمیز کردن پوست: پوست محل مورد نظر را با آب ولرم شست و شو می دهیم تا پوست تمیز شده و کمی رطوبت داشته باشد.

نحوه مصرف: پیله ابریشم به طور طبیعی دارای حفره ای می باشد که به راحتی می توان انگشت اشاره را در آن فرو برده و سپس به آرامی و بدون وارد آوردن فشار، پیله را به صورت دورانی بر روی پوست صورت حرکت داده و به جز اطراف چشم کلیه قسمت های صورت را ماساژ می دهیم.

فروش استثنایی پیله ابریشم لایه بردار

فروش استثنایی پیله ابریشم لایه بردار فروش پیله ابریشم لایه بردار با قیمتی بسیار مناسب و شرایط آسان توسط تولید کنندگان و مراکز عرضه این محصول صورت می گیرد. خریداران عمده از سراسر کشور می توانند به صورت مستقیم و بی واسطه به وب سایت این مرکز مراجعه نموده و از فروش استثنایی آن استفاده نمایند.

از مزیت های خرید اینترنتی عدم نیاز به مراجعه حضوری می باشد و خریداران می توانند از اقصی نقاط کشور به صورت آنلاین با کارشناسان و پشتیبانان مرکز فروش تماس برقرار کرده و ضمن استفاده از مشاوره و راهنمایی آنان محصول مورد نیاز خود را به سهولت خریداری کرده و محصول خریداری شده را در شهر و مکان مورد نظر خود دریافت نمایند.

خریداران جهت مشاوره و سفارش کالا می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *