پروتئین سریسین ابریشم, سریسین ابریشم, سریسین ابریشم طبیعی

خرید مستقیم پروتئین سریسین ابریشم طبیعی

ابریشم الیافی طبیعی است که پوشش بیرونی آن از پروتئین سرسین و هسته مرکزی آن از پروتئین فیبروئین می باشد. سریسین ترکیباتی آمینو اسیدی متغیری همچون اسید گلوماتیک، تیروزین، سرین، اسید اسپارتیک، ترئونین، گلیسین را را دارا است که از آن انواع محصولات بهداشتی و آرایشی برای سلامت پوست تهیه می شود.

برای خرید مستقیم پروتئین سریسین ابریشم طبیعی می توانید به مجموعه ما که سابقه ی بالایی در حوزه فروش این محصول دارد، مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب برای خود تهیه نمایید.

خرید مستقیم پروتئین سریسین ابریشم طبیعی

کاربرد پروتئین سریسین ابریشم کجاست؟

کاربرد پروتئین سریسین ابریشم کجاست؟ سریسین، پروتئین ابریشم طبیعی، بوده که کاربرد های فراوانی را دارنده است. از جمله این کارآیی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. وجود مقادیر بالایی از اسید های آمینه در آن موجب شده تا لوسیون های ضد پیری پوست، انواع تونر ها، شامپوها، حالت دهنده های مو و… از آن ساخته می شود.

۲. محافظت در برابر اشعه UV خورشید از ویژگی های مهم این پروتئین بسیار مفید بوده که این امر سبب شده از آن بسیاری از کرم های ضد آفتاب تهیه شود.

۳. این پروتئین خاصیت ضد انعقاد خون و ترمیم کنندگی زخم ها را دارا بوده و از این رو در علم پزشکی از آن برای تهیه پوماد های موضعی و داروها برای جراحات سطحی بهره می گیرند.

۴.از آنجا که این ماده جاذب رطوبت بوده و به راحتی آن را آزاد می کند، در ساخت انواع آبرسان های پوستی بسیار خوب به کار گرفته می شود.

۵. مقاومت در برابر میکروب ها از جمله خواص ویژه سریسین بوده و به همین دلیل از این ماده در ساخت منسوجات بهره گرفته می شود. در واقع به عنوان ماده پوششی برای بهبود خواص و کارآیی الیاف، پارچه ها، مواد طبیعی و مصنوعی از آن استفاده می شود.

۶. این پروتئین می تواند به هم پیوند خورده، کوپلیمر شود و با سایر مواد میکرومولکولی به ویژه پلیمرهای مصنوعی مخلوط شود، تا مواد تولید شده کیفیت بسیار بهتری داشته باشند.

۷. سریسین قابلیت بازیافتی داشته و اثرات زیست محیطی تولید ابریشم را کاهش می دهد.

مرکز پخش پروتئین سریسین ابریشم

مرکز پخش پروتئین سریسین ابریشم سریسین پروتئینی سرشار از انواع آمینو اسید بوده که از ابریشم طبیعی فرآوری می شود. این ماده از مولکول های زیستی با ارزش بوده زیرا دارای خواص ضد باکتری، اکسیداتیو و مرطوب کنندگی می باشد. اگر شما به دنبال پوستی سالم و درخشان هستید پروتئین سریسین، یاری دهنده شما در این امر می باشد. ماسک های صورتی که حاوی این پروتئین با ارزش هستند، از محصولات مورد علاقه اکثر حامیان سلامتی می باشد.

ایران یکی از برترین عرضه کنندگان سریسین تهیه شده از ابریشم طبیعی بوده و این محصول ایرانی به دلیل مرغوبیت بسیار زیاد، متقاضیان زیادی را در کشور های خارجی دارد. شرکت ما تجربه ای دیرین به عنوان مرکزی برای پخش پروتئین ابریشم داشته و سریسین را با کیفیت بسیار ممتاز به شما مشتریان گرامی عرضه می کند. اعتماد شما تندیسی زرین برای مجموعه ی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *