پیله ابریشم

خرید تضمینی پیله ابریشم اصل

پیله ابریشم اصل یک لیف پروتئینی می‌باشد که دارای ساختاری بلوری و منظم است که از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. از این رو بسیاری از افراد به خرید پیله ابریشم اصل جهت مصارف مختلف خود بویژه در صنعت داروسازی و تولید البسه می‌پردازند. به همین جهت برندهای عرضه کننده این محصول به صورت‌های متنوعی به فروش آن خواهند پرداخت و با خرید تضمینی پیله ابریشم توانسته‌اند اعتماد مشتریان خود را تا حد زیادی جلب کنند تا بدون نگرانی به تهیه این محصول بپردازند.

خرید تضمینی پیله ابریشم اصل

مواد معدنی موجود در پیله ابریشم

مواد معدنی موجود در پیله ابریشم پیله ابریشم با داشتن مواد معدنی و ترکیباتی که دارد امروزه استفاده بسیار زیادی در تولید انواع لوسیون ها، کرم های پوستی، شامپو ها و سرم های مو و … دارد و بسیاری از افراد برای سلامت پوست و مو خود تمایل به استفاده از محصولات تولید شده از پیله ابریشمی دارند. 

می توان از جمله مواد معدنی موجود در پیله ابریشم را به صورت زیر بیان کرد: 

  • ویتامین A: این ویتامین اثر بسیار زیادی بر روی رشد، تکثیر و ترمیم سلول های پوستی می گذارد و با توجه به داشتن آنتی اکسیدان موجود در آن از تغییر رنگ پوست جلوگیری  می نماید و مانع از عمیق شدن خطوط چین و چروک موجود در پوست خواهد شد و منجر به انعطاف پذیری بالایی پوست می گردد. از این رو در تولید داروهای درمانی آکنه و جوش صورت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ویتامین E: پیله ابریشم با داشتن ویتامین E به رشد بافت های سالم پوست می پردازد و از پایدارترین آنتی اکسیدان ها به شمار می آید که اثرات مخرب رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و منجر به داشتن پوستی سالم، شفاف و مرطوب خواهد شد. بنابراین در درمان سوختگی، بریدگی، سوزش پوست اثر بسیار زیادی خواهد گذاشت. 
  • سریسین: این ماده در پیله ابریشم در حقیقت گلیکو پروتئینی می باشد که به درخشندگی پیله ابریشم کمک زیادی می نماید و در حقیقت به راحتی جذب کلاژن پوست و تارهای مو می گردد و به پوست حالت کشش، شادابی و جوان‌سازی خواهد داد. بدین ترتیب استفاده از آن موجب داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک می گردد.

میزان صادرات پیله ابریشم اصل

میزان صادرات پیله ابریشم اصل با توجه به خواص بالایی پیله ابریشمی امروزه بسیار مورد توجه صنایع مختلفی همچون دارویی، آرایشی بهداشتی، تولید فرش و … قرار گرفته است.

به همین جهت علاوه بر مشتریان داخلی این پیله های ارزشمند دارای مشتریان زیادی در خارج از کشور نیز می باشند و به همین دلیل در حجم بالایی به کشورها مختلف صادر می گردد. 

معمولا میزان صادرات پیله ابریشم بسیار بالا می باشد که منجر به ارزآوری زیاد به کشور گردیده است و بدین ترتیب صادرات این پیله ها به رونق اقتصادی کشور کمک فراوانی نموده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *