سریسین ابریشم

خرید تضمینی سریسین ابریشم مرغوب

از جمله حشرات مفید برای بشر کرم ابریشم می باشد. کرم ابریشم قبل از تبدیل شدن به پروانه پیله ای دور خود می تند که سرشار از فیبر بسیار قوی است که منبع ابریشم تجاری به حساب می آید. سریسین ابریشم نوع پروتئینی است که کرم ابریشم تولید می نماید و در حقیقت همان پیله می باشد که دارای 18 نوع اسید آمینه است. شرکت های صادراتی به منظور تامین بازارهای جهانی ،خرید تضمینی سریسین ابریشم مرغوب را از تولید کنندگان در دستور کار خود دارند. 

خرید تضمینی سریسین ابریشم مرغوب

خاصیت سریسین ابریشم مرغوب چیست؟

خاصیت سریسین ابریشم مرغوب چیست؟ همانطور که گفته شد سریسین ابریشم از کرم پروانه به دست می آید. کرم ابریشم موجودی است که زیستگاه اصلی آن منطقه آسیا می باشد. صنعت نوغانداری مربوط به تولید سرسین ابریشم است که امروزه از جایگاه خاصی در کشورمان برخوردار است و بیشتر در استان های شمالی مانند گلستان، مازندران و گیلان و حتی استان های خراسان، آذربایجان و… مشغول به تولید این محصول با ارزش می باشند. سریسین ابریشم دارای خواص زیادی است که در این مطلب به آن می پردازیم. 

سریسین ابریشم سرشار از پروتئین می باشد که این پروتئین حاوی هجده نوع اسید آمینه است. در حقیقت سریسین یکی از انواع مختلف پروتئین موجود در ابریشم است که از خواص و فواید زیادی برخوردار می باشد و همین امر نشان دهنده با ارزش بودن آن را نشان می دهد. این محصول بیشتر در لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد حفاظت و مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از خواص سریسین ابریشم لایه برداری آن است. لایه های پوست بدن به خصوص قسمت صورت به دلایل متعدد بعد از مدتی دچار مردگی شده و از بین می روند. به همین دلیل نیاز به برداشتن این لایه های مرده از طریق مواد مخصوص می باشد. از خاصیت های سریسین لایه برداری آن است که از این خاصیت در ماسک های لایه بردار پوست مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این ماده قرار به تامین رطوبت مورد نیاز پوست نیز می باشد که از آن در کرم های مرطوب کننده استفاده می شود.

میزان صادرات سریسین ابریشم مرغوب

میزان صادرات سریسین ابریشم مرغوب میزان صادرات سریسین ابریشم مرغوب به دلیل ارزش بالای این ماده روز به روز در حال افزایش می باشد و شرکت های مختلف آرایشی و بهداشتی خواهان این ماده می باشند. صادرات این محصول به کشور های مختلف از جمله اروپا و آمریکا صورت می گیرد چرا که شرکت های معروف و برند های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبتی در این کشور ها می باشد. 

این شرکت ها برای فروش بیشتر و بالا بردن کیفیت محصولات خود از سریسین ابریشم مرغوب در تولید خود استفاده می نمایند. شرکت صادر کننده نیز با سفارش گیری از طریق فضای مجازی و سایت اینترنتی شرکت این محصول با ارزش و گرانبها را به کشور مقصد صادر می نمایند.   

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *