پیله ابریشم, پیله ابریشم خشک

تولید پیله ابریشم خشک

تولید پیله ابریشم خشک توسط ما انجام می شود. پیله ابریشم تولیدی ما از دو پروتئین، سریسین و فیبروئین (حاوی 18 اسید آمینه) تشکیل شده است، که در اثر تماس با پوست به کراتین متصل می شوند و یک فیلم ایجاد می کنند که از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کند، آن را مرطوب و محافظت می کند. زیرا توانایی ابریشم در حفظ و نگهداری پوست است.

تولید پیله ابریشم خشک

راهنمای انتخاب پیله ابریشم خشک

راهنمای انتخاب پیله ابریشم خشک قبل از انتخاب پیله ابریشم خشک باید اطلاعات کاملی از آن داشته باشید. در سطح مولکولی، ابریشم یک پروتئین ساختاری است که از زنجیره طولانی اسیدهای آمینه تکرار شونده تشکیل شده است. الگوی منحصر به فرد اسیدهای آمینه و بخشهای تکراری، خصوصیات باورنکردنی پروتئینهای ابریشم را به آنها می دهد. برخی ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب پیله ابریشم در نظر بگیرید:

  • پروتئین های ابریشم مانند سایر پروتئین های ساختاری موجود در پوست ما هستند: کلاژن و الاستین. با افزایش سن، کلاژن و الاستین تجزیه می شوند و باعث پیری قابل مشاهده می شوند. بنابراین پروتئین ابریشم به جلوگیری از پیری کمک می کند.
  • پروتئین ابریشم هیدرولیز شده با جداسازی نخ ابریشم از پیله و تمیز کردن و از بین بردن الیاف ساخته می شود. فیبر ابریشم منفرد با سایر الیاف ابریشم پیچیده می شود تا یک نخ طولانی ایجاد کند. نخ ها شانه شده و ماده ای بدست می آید که سپس در تولید پروتئین های ابریشم هیدرولیز شده از طریق هیدرولیز کنترل شده استفاده می شود.
  • با افزودن فرآیند هیدرولیز کنترل شده به ابریشم، سریعتر توسط پوست جذب می شود. هیدرولیزات حاوی اسیدهای آمینه خاصی است که توسط لایه خارجی کراتین (پروتئین) پوست به سرعت جذب می شود، بنابراین رساندن مواد مغذی به محل مورد نظر را به حداکثر می رساند.

مرجع فروش پیله ابریشم خشک

مرجع فروش پیله ابریشم خشک ما معتبرترین مرجع فروش پیله ابریشم خشک هستیم. این محصول حاوی سرسیین و فیبروئین است. ابریشم ما به عنوان یک پوشش خارجی، سرسیین پروتئینی است که اجازه می دهد نخ های ابریشم به یک پیله تبدیل شوند.

این در پزشکی کاربردهای مهمی دارد، جایی که برای کمک به انعقاد و التیام زخم ها و کاهش خطر عفونت مفید است. با استفاده از محصولات سریسین زخم ها سریعتر بهبود می یابند و التهاب این زخم ها را کاهش می دهد.

به عنوان یک محور داخلی، فیبروئین مرکز ساختاری ابریشم مرجع فروش ما است که به ساختار سخت و مقاومت کششی آن کمک می کند. بنابراین، این ماده با ارزش در زمینه پزشکی پزشکی، منسوجات، فرمولاسیون های مراقبت از پوست و مو و همچنین سایر صنایع در نظر گرفته شده است.

آلانین یکی دیگر از اسیدهای آمینه است که یک عامل عالی برای تهویه پوست است. این ماده به سلولهای اپیدرمی نفوذ کرده و به پر کردن خطوط و چین و چروکهای سن کمک می کند و ظاهر صاف تری به پوست می بخشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *