پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

تولید پیله ابریشم آرایشی استاندارد

پیله ابریشم آرایشی استاندارد از تخم کرم ابریشم حاصل می شود که این محصول غالبا در خطه شمالی کشور به ویژه در گیلان در حجم بالا تولید می شود. تولید پیله ابریشم آرایشی استاندارد غالباً در فصل بهار انجام می‌ شود. امروزه با توجه به کاربرد بیشمار این ماده طبیعی در صنایع مختلف، می ‌توان نتیجه گرفت که با تولید پیله ابریشم استاندارد و فروش آن می‌ توان به سود و درآمد زایی قابل توجهی رسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما همراه باشید.

تولید پیله ابریشم آرایشی استاندارد

کاربرد پیله ابریشم آرایشی استاندارد

کاربرد پیله ابریشم آرایشی استاندارد پیله ابریشم ماده طبیعی می باشد که توسط کرم ابریشم ساخته می شود. این ماده از فیبر بسیار قوی و لطیفی تولید می شود. پیله ابریشم آرایشی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از آن برای تولید انواع محصولات آرایشی و نیز جهت حفاظت از سلامت پوست و مو استفاده می‌ کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از کاربرد های پیله ابریشمی آرایشی بپردازیم.

یکی از مهم ترین کاربرد های پیله ابریشم آرایشی استفاده از این ماده برای رفع چین و چروک پوست صورت است. چرا که ابریشم هنگامی که خیسانده می‌ شود، ماده ای به نام سریسین را آزاد می ‌کند. سریسین نوعی پروتئین است که به عنوان یک فیلم نازک بر روی پوست عمل می‌ کند و پوست را هیدراته می‌ کند. با هیدراته شدن پوست، چین و چروک ها پس از مدت زمانی از بین می روند و نیز میزان کلاژن سازی پوست افزایش پیدا می ‌کند.

پیله ابریشم ساختار کاملاً طبیعی دارد. از همین جهت از این ماده برای تولید محصولات جراحی مانند ابزار های نوری، داربست های سلولی، ژل های چسبی و غیره استفاده می کنند. چرا که ساختار ابریشم با بدن نهایت سازگاری را دارد و نیز ایمنی بدن را به خطر نمی اندازد.

مرکز فروش پیله ابریشم آرایشی استاندارد

مرکز فروش پیله ابریشم آرایشی استاندارد پیله ابریشم آرایشی استاندارد به دلیل این که به صورت کاملاً طبیعی تولید شده است و دارای ویتامین ها و پروتئین های بسیاری جهت حفظ سلامت پوست و مو می باشد، در بازار تحت عنوان پیله ابریشم آرایشی استاندارد متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهد.

مرکز فروش پیله ابریشم آرایشی استاندارد نیز باید نهایت تلاش خود را بکند تا این پیله ‌های ابریشم را به صورت مستقیم در ویترین فروش خود قرار دهد و هنگام تامین این محصولات نیز ابتدا به کیفیت و سلامت این پله ها توجه کند تا بتواند همواره محصول مطمئن و منحصر به فردی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

همچنین لازم به ذکر است که امروزه کارگاه های بسیار زیادی در اقصی نقاط ایران به پرورش کرم ابریشم فعالیت دارند که هدف از پرورش این جانور تهیه پیله آن می ‌باشد. برخی اوقات این مراکز فروش تنها به فروش پیله ابریشم بسنده می کنند و دیگر تولید نخ ابریشم را به مراکز تولیدی دیگر واگذار می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *