فیبروئین ابریشم

تولیدی فیبروئین ابریشم طبیعی

فیبروئین ابریشم طبیعی یک پلی مر پروتئینی طبیعی است که در زمینه ی زیست پزشکی و دارو رسانی نقش موثری دارد. بنابراین تولیدی فیبروئین ابریشم طبیعی در چند دهه اخیر در زمینه ی طراحی و ساخت سیستم های دارو رسانی در جهت بهینه کردن کاربرد دارو ها و به حد اقل رساندن عوارض جانبی آن ها، اقدام به تولید فیبروئین ها کرده است. فیبروئین ابریشم، از ابریشم ساخته شده توسط کرم ابریشم، عنکبوت و دیگر حشره ها، حاصل می شود.

تولیدی فیبروئین ابریشم طبیعی

فیبروئین ابریشم طبیعی چیست؟

فیبروئین ابریشم طبیعی چیست؟ فیبروئین ابریشم طبیعی، محصولی به دست آمده از ابریشم است که مصارف پزشکی فراوان داشته و عمده ترین نقش آن در دارو رسانی می باشد. فیبروئین استخراج شده از ابریشم شامل دو نوع زنجیره ی پلی مری است. یکی زنجیره ی سنگین و دیگری زنجیره ی سبک.

از مهم ترین کاربرد های محلول های فیبروئین در زمینه ی زیست پزشکی می توان به مواردی مانند تهیه ی نخ بخیه، حامل های دارویی برای رهایش کنترل شده، داربست برای مهندسی بافت قرنیه، استخوان و عصب اشاره کرد. فیبروئین ابریشم طبیعی در صورت بندی های مختلفی شامل ابریشم نوع 1، ابریشم نوع 2 و ابریشم نوع 3 وجود داشته باشد. ساختار فیبروئین ابریشم از ابریشم نوع 1 و نوع 2 است. یعنی دارای مارپیچ های تصادفی و ساختاری نامنظم بوده و هم چنین ساختار بلورین دارد.

وظیفه ی آن فیلامینت پروتئینی مرکزی و پروتئین ساختمانی لیف است. فیبروئین ابریشم ساختار نیمه پایدار داشته و آب دوست است که به راحتی می تواند به ابریشم آب گریز تبدیل شود. هم چنین علاوه بر موارد گفته شده، فیبروئین ابریشم طبیعی خواص مکانیکی فراوانی دارد. ترکیب مقاومت مکانیکی و ازدیاد طول شکست بالا در الیاف ابریشم، آن را به ماده ای خاص تبدیل کرده است.

مرکز پخش فیبروئین ابریشم طبیعی

مرکز پخش فیبروئین ابریشم طبیعی ساخت و تهیه ی فیبروئین ابریشم طبیعی، در تولیدی فیبروئین ابریشم انجام می شود. همان طور که گفتیم، سر و کار تولیدی فیبروئین ابریشم با الیاف ابریشم است و از ترکیبات ابریشم با ساختار های متفاوت در تولید فیبروئین ابریشم استفاده می کنند. پخش فیبروئین ابریشم در مرکز پخش فیبروئین ابریشم صورت می گیرد. شما می توانید برای تهیه ی فیبروئین ابریشم که به خواص و کاربرد های آن اشاره کردیم، به مرکز پخش فیبروئین ابریشم در سراسر کشور مراجعه کنید.

برای پیشگیری از کلاهبرداری و خرید محصول نامرغوب و بی کیفیت، حتما به مراکز پخش فیبروئین ابریشم که مورد تایید می باشند مراجعه کنید. برای این منظور مراکز پخش فیبروئین ابریشم معتبر، محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارائه می کنند که شما می توانید با کسب شناخت کافی از فیبروئین ابریشم طبیعی، به آسانی محصول مرغوب و مورد نظر خود را از سوی مرکز پخش فیبروئین طبیعی، دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *