پیله ابریشم

توزیع کننده پیله ابریشم مرغوب

پیله ابریشم در صنایع مختلفی به عنوان ماده اولیه در ساخت محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات ارگانیک این محصول موجب شده تا نقش کاربردی مهمی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشد. در این مطلب به چگونگی تامین و خرید پیله ابریشم مرغوب آرایشی و خصوصیات کیفی آن می پردازیم. همچنین مراکز توزیع کننده عمده را برای خرید ارزان و مقرون به صرفه معرفی می کنیم.

توزیع کننده پیله ابریشم مرغوب

خصوصیات پیله ابریشم مرغوب

خصوصیات پیله ابریشم مرغوب این روزها اغلب خانم ها به دنبال تهیه پلیه ابریشم بهداشتی برای بهبود پوست صورت خود و رفع چین و چروک آن می گردند. به همین علت نیز طی سالهای اخیر شاهد عرضه پیله های کوچک سفید رنگ در قالب بسته بندهای چند صد گرمی در  بازار هستیم. همین ابتدا باید اشاره کنیم که پیله ابریشم حاوی دو نوع پروتئین به نام های سریسین و فیبروئین است. این دو نوع پروتئین در ساختار خود حدود 15 نوع اسید آمینه فعال هستند که برای بازسازی و احیاء پوست مناسب می باشند.
همین ویژگی موجب شده تا شرکت های آرایشی و بهداشتی از این محصول ارگانیک در جهت تولید بسیاری از شوینده ها، کرم ها، لوسیون، ماسک و … نهایت بهره را ببرند. پیله ابریشم مرغوب می تواند به رفع التهاب پوستی، جوش های سر سیاه، چروکی های سطحی و لکه های ناشی از آفتاب سوختگی یا زایمان کمک کند. با توجه به این موارد و کاربردهای عمده، شناخت خصوصیات پیله مرغوب برای خرید عمده یا ارقام بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد.

برخی از مهمترین فاکتورها که در هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • بافت و سایز پیله ها یکدست باشند.
  • رنگ پیله ابریشم مرغوب سفید است.
  • هیچ گونه ناخالصی یا تغییر رنگ روی پیله دیده نشود.
  • پیله ابریشم ارگانیک بافت کاملاً محکم و سفتی دارد.

مرکز پخش پیله ابریشم مرغوب

مرکز پخش پیله ابریشم مرغوب بهترین شیوه استفاده از پیله ابریشم برای پوست صورت تهیه مستقیم آن از مراکز معتبر و اطمینان از طبیعی بودن آن است. اگر قصد تهیه تونیک یا استفاده مستقیم این محصول بر روی پوست خود را دارید، کافی است که پیله ها را به مدت سه دقیقه در آب گرم قرار دهید. سپس انگشتان خود را درون پیله کنید و آن را به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید. پیله های ابریشم به کلاژن سازی و از بین رفتن سلول های مرده پوست کمک می کنند.
کاربرد این محصول منحصر به صنایع آرایشی و بهداشتی نمی شود، بلکه در صنعت پزشکی، پوشاک و … مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این موارد شناخت مراکز پخش پیله ابریشم درجه یک و امکان خرید مستقیم از تامین کننده اهمیت زیادی دارد.
اگر قصد خرید عمده یا صادرات پیله ابریشم ارگانیک به کشورهای همسایه را دارید، جهت تامین و خرید عمده با قیمت ارزان و رقابتی می توانید با مشاوران فروش این مرکز در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *