پیله ابریشم

توزیع بهترین پیله ابریشم در اصفهان

یکی از فرآورده های مهنی که توسط کرم های ابریشم ایجاد می شود، پیله های ابریشمی است که از گذشته های دور و بیش تر در دوران مصر باستان مورد توجه واقع شد. توزیع بهترین پیله ابریشم اصفهان به این صورت است که پیله های تقریبا توپی شکل و سعید رنگ در بسته های نایلونی و کارتنی در کشور توزیع می گردد.

توزیع بهترین پیله ابریشم در اصفهان

فواید پیله ابریشم برای پوست

فواید پیله ابریشم برای پوست پیله ابریشم در واقع به دلیل تاثیرات شگفت انگیزی که بر روی پوست می گذاشت، بسیار مورد توجه واقع شد و فواید آن برای پوست عبارت است از؛

  • این نوع پیله بیش تر برای جوانسازی پوست شهرت یافته و از آن جایی که تاثیر بالقوه ای در کاهش خطوط لبخند، چین های اطراف چشم، خط اخم و غیره دارد، به اکسیر جوانی معروف شده است.
  • پیله ابریشم موجب لطافت بی نظیر پوست می شود، به همین دلیل افرادی که از پوست های بسیار خشک رنج می برند، بهتر است به جای استفاده از دارو ها و کرم های شیمیایی از پیله های ابریشمی کاملا طبیعی استفاده کنند.
  • مالش صورت با کرم ابریشم می تواند میزان جریان خون را به شدت افزایش دهد که دلیل آن ورود عنصر مس از پیله به پوست است و در آن جا می تواند جریان خون را بالا ببرد و پوست را روشن تر از قبل نملید.
  • لایه برداری از دیگر فواید پیله های ابریشمی است، به طوری که سبب می شود اپیدرم پوست از سلول های مرده به طور کامل پاکسازی شود، بعد از مالیدن پیله به پوست می توان شاهد سیاه تر شدن رنگ آن شد که به دلیل جذب سلول های مرده اتفاق می افتد.
  • می تواند زخم های سطحی روی پوست را نیز درمان کند، در واقع حاوی رشته های پروتئینی و انعطاف پذیر کلازن است و وجود آن می تواند در تحریک سلول های آسیب دیده موثر واقع شود و سلول ها شروع به ترمیم و بازسازی پوست های آسیب دیده نمایند.

فروشگاه معتبر پیله ابریشم در اصفهان

فروشگاه معتبر پیله ابریشم در اصفهان فروشگاه معتبر پیله ابریشم در اصفهان دارای بزرگ ترین مراکز پرورش کرم های ابریشم و تولید پیله از آن ها بوده و پس از تولید، به طور کاملا مستقیم در فروشگاه به فروش می رسد.

اعتبار این فروشگاه در واقع به دلیل کیفیت های بالای محصولات عرضه شده کسب شده و به نحوی است که روز به روز به تعداد مشتریان و خریداران این فروشگاه افزوده می گردد.

در این فروشگاه بروشور های حاوی اطلاعات کلی درباره محصول پیله ابریشم نیز به همراه محصول به خریداران ارسال می گردد و حتی نحوه مصرف با آن نیز درج شده است و برای دریافت اطلاعات بیش تر نیز می توان از این سایت استفاده نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *