سریسین ابریشم, سریسین ابریشم طبیعی

تامین کننده سریسین ابریشم طبیعی

سریسین ابریشم طبیعی نمونه ایاز بهترین و با کیفیت ترین الیاف با جنس پروتئینی می باشد که سازگاری بسیار زیادی با طبیعت دارد و منجر به درخشندگی ابریشم طبیعی نیز می گردد. از این محصول در صنایع مختلفی همچون آرایشی و بهداشتی استفاده بسیار زیادی می نمایند. به همین دلیل با توجه به کارایی بالایی که دارد تامین کننده سریسین ابریشم طبیعی به توزیع این محصولات با استفاده از روش های گوناگون می پردازد تا مشتریان بتوانند با تهیه راحت این الیاف از آن استفاده لازم را بنمایند.

تامین کننده سریسین ابریشم طبیعی

راجع به سریسین ابریشم طبیعی چه می دانید؟

راجع به  سریسین ابریشم طبیعی چه می دانید؟ امروزه با توجه به لزوم استفاده از موادی که از محیط زیست محافظت نمایند و هیچ گونه آسیبی به آن وارد ننمایند استفاده از مواد طبیعی بسیار بالا رفته است.

از جمله مواد طبیعی می توان به سریسین ابریشم اشاره کرد که در ابریشم طبیعی وجود دارد و در حقیقت پروتئینی می باشد که دارای آمینو اسیدهای بسیار زیادی است و به همین جهت در صنایع مختلف همچون داروسازی، بهداشتی و آرایشی از آن استفاده گسترده ای می نمایند.

از آنجایی که سریسین ابریشم طبیعی از خواص آنتی اکسیدانی قوی برخوردار می باشد و مقاومت بسیار زیادی در برابر اشعه ماوراءبنفش خورشید از خود نشان خواهد داد و دارای بیشترین خواص ضد انعقاد خون و آنتی باکتریال می باشد به همین جهت روز به روز استفاده از آن گسترده تر می گردد.

بنابراین امروزه از سریسین در جهت تولید انواع لوسیون ها، کرمهای آرایشی و لایه بردار، کرم های ضد چروک و سفید کننده و … استفاده گسترده ای می نمایند.

در حقیقت سریسین تمایل و کشش عجیبی به اتصال به کراتین پوست دارد و با جذب به آن موجب رطوبت پوست می گردد و به پوست خواص نرمی، کشیدگی، لطافت و شادابی را می بخشد. 

همچنین این ماده به راحتی جذب تارهای مو می گردد و به همین دلیل از شکنندگی موها جلوگیری می کند و  منجر به دادن ضخامت به موها، حالت دهندگی و شانه خوری موها می گردد و اثر بسیار زیادی در درمان موخوره خواهد داشت. 

قیمت باورنکردنی سریسین ابریشم طبیعی

قیمت باورنکردنی سریسین ابریشم طبیعی با توجه به این که سریسین ابریشم دارای خواص و مزیت های فراوانی می باشد امروزه در حجم بالایی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی می باشد. 

معمولا توزیع کنندگان این محصول به شیوه های گوناگونی به توزیع آن در بزار می پردازند که بهترین و پر استفاده ترین روشهای عرضه این محصول فروش به صورت حضوری و اینترنتی می باشد.

معمولا در خرید اینترنتی مشتریان با قیمت باورنکردنی سریسین ابریشم مواجه می شوند چرا که بدن واسطه و مستقیما محصول را از تامین کننده آن خریداری می نمایند و به همین جهت در هزینه ای آنها تا حد زیادی صرفه جویی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *