پیله ابریشم

بازار پخش پیله ابریشم کیلویی

پیله ابریشم از تولیدات طبیعی کرم ابریشم می باشد که بسیار نرم و لطیف است و از آن به منظورهای مختلفی استفاده می کنند و محصولی پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. بازار پخش پیله ابریشم کیلویی یکی از پردرآمدترین بازارها می باشد و با این که فقط در نواحی شمالی کشور تولید می گردد اما پخش آن به دلیل استفاده های زیادی که در صنایع مختلف دارد در کل کشور انجام می گیرد.

بازار پخش پیله ابریشم کیلویی

بهترین روش لایه برداری پوست با پیله ابریشم

بهترین روش لایه برداری پوست با پیله ابریشم بهترین روش لایه برداری پوست با پیله ابریشم به این صورت می باشد که ابتدا پیله های بهداشتی از قبل تهیه شده را برای مدت زمان کوتاهی در آبجوش خیسانده تا به خوبی نرم شوند سپس آنها را بر روی نوک انگشت دست قرار داده و به آرامی بر روی پوست می کشیم تا مواد موجود در آن به خوبی جذب پوست شده و آلودگی های روی آن برطرف شوند.

در پیله ابریشم ویتامین ها و نوعی پروتئین وجود دارند که لایه برداری پوست کمک زیادی می کنند به این طریق که باعث کلاژن سازی شده و این گونه بر جوان سازی پوست تاثیر می گذارد. پیله ابریشمی باعث التیام بخشی به پوست شده و زخم ها و آکنه و هر گونه لکه موجود بر روی پوست را رفع می کنند و سبب می شوند که پوست فوق العاده نرم و لطیف باشد و رطوبت آن حفظ شود. 

علاوه بر لایه برداری مستقیم از طریق پیله ابریشم می توان از موادی هم که از این پیله ها تهیه می شود مانند کرم ها جهت لایه برداری نیز استفاده کرد. لازم است که برای استفاده از پیله جهت لایه برداری از نوع بهداشتی آن که به صورت بسته بندی شده می باشند استفاده شود زیرا انواع بهداشتی پیله دارای کیفیت بالاتری می باشند و تاثیر آنها بیشتر است. پیله ابریشمی به پاکسازی پوست از آلودگی ها و رشد سلولهای جدید پوستی کمک زیادی می کند و این گونه باعث داشتن پوستی سالم و سفید و شفاف می شود.

مرجع فروش پیله ابریشم کیلویی

مرجع فروش پیله ابریشم کیلویی در مراکز مرجع فروش پیله ابریشم کیلویی این پیله ها در هر مقداری که سفارش مشتری باشد به دو روش مستقیم و اینترنتی توزیع می گردد. فروش پیله ابریشم به خاطر کاربردهای زیادی که در زمینه های تولید نخ و پارچه و همچنین مواد آرایشی و بهداشتی دارد از سوی مراکز زیادی در سراسر کشور انجام می گیرد و بازار فروش آن خیلی پردرآمد است و افراد زیادی به فروش این محصول فعالیت دارند. قیمت خرید هر کیلو از پیله در مراکز فروش بر اساس کیفیتی که دارند و همچنین تر یا خشک بودن آنها تفاوت دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *