پیله ابریشم

بازار خرید پیله ابریشم بسته بندی

پرورش کرم ابریشم امروزه در کشور ایران رونق چشمگیری پیدا کرده است زیرا در حال حاضر از پیله ابریشم بسته بندی نیز در زمینه تولید لوازم آرایشی بسیار استفاده می شود. در بازار خرید این محصول طبیعتا اگر خریداران اقدام به تهیه نوع بسته بندی آن کنند می توانند بهترین نوع محصول را تهیه کنند زیرا کیفیت بالاتری دارد. در این بازار خرید امکان سفارش عمده پیله ابریشم نیز برای مشتریان وجود دارد.

بازار خرید پیله ابریشم بسته بندی

چگونگی خشک کردن پیله کرم ابریشم

چگونگی خشک کردن پیله کرم ابریشم اگر چه به طور کلی اهمیت پرورش کرم ابریشم به دلیل تولید ابریشم می باشد اما لازم است بدانید پیله ابریشم نیز بسیار پرفایده بوده به طوری که سرشار از دو پروتئین فیبروئین و سریسین می باشد. با این وجود امروزه استفاده از این پیله ها برای زیبایی و درمان برخی بیماری های پوستی بسیار رونق پیدا کده است.

حال در خصوص چگونگی خشک کردن پیله کرم ابریشم لازم است بدانید ابتدا کرم ابریشم را در مکانهایی به نام تلنبار نگهداری نموده و سپس بعد از طی شدن مرحله لاروی پیله تنی آغاز می شود. پس از این اقدام به خشک کردن پیله ها می شود که برای این امر سه روش مختلف وجود دارد.

روش اول برای خشک کردن پیله ها، روش گرمای خشک به وسیله حرارت داغ آفتاب مستقیم است. در این روش همانطور که پیدا است باید پیله ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد.
روش دیگر، روش گرمای مرطوب با بخار آب بوده که در این روش از با بخار آب اقدام به خشک کردن پیله های می شود.
و اما آخرین روش برای خشک کردن پیله ها به صورت ترکیبی بوده به طوری که در این روش به صورت مرکب از دو روش بالا استفاده شده و اقدام به خشک کردن پیله ها می شود.

قیمت پیله ابریشم بسته بندی

قیمت پیله ابریشم بسته بندی هنگامی که شما قصد خرید پیله ابریشم را دارید طبیعتا نکته بسیار مهمی که مد نظرتان قرار می گیرد در خصوص قیمت پیله ابریشم است. به طور کلی باید دقت داشته باشید این قیمت بسته به شرایط اقتصادی کشر متغییر بوده  و هر روزه دچار تحولاتی می شود.
همچنین به طور حتم قیمت نوع بسته بندی و فله ای این پیله ها متفاوت بوده و از آن جایی که هزینه ای نیز برای بسته بندی محصول پرداخت می شود به طور حتم پیله بسته بندی شد قیمت بیشتری دارد.

در این جا باید دقت داشته باشید خریداران عمده می توانند از روش مستقیم اقدام به خرید محصول کرده که در این صورت با وجود حذف واسطه ها، بهترین نوع پیله کرم ابریشم بسته بندی با قیمت مناسب و اقتصادی به دست مشتری خواهد رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *