پیله ابریشم

بازار خرید پیله ابریشم ارزان

بازار خرید پیله ابریشم ارزان همیشه از رونق خوبی برخوردار بوده است، اگر قصد خرید عمده پیله ابریشم یا قصد صادرات این محصول را کشور های مختلف دارید می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید. پیله ابریشم حاصل بزاق ترشح شده کرم ها است و کاملا طبیعی بوده و خواص درمانی بالایی دارد. 98% آن از پروتئین فیبروئین، کلاژن و سیریس تشکیل شده است.

بازار خرید پیله ابریشم ارزان

ویژگی بارز انواع پیله ابریشم

ویژگی بارز انواع پیله ابریشم . پیله ابریشم از محصولات طبیعی و مفیدی بوده که از کرم ابریشم به دست می آید. به گونه ای که کرم ابریشم بعد از چندین مرتبه تغذیه و پوست اندازی، اقدام به ریسیدن پیله در اطراف خود خواهد کرد. بنابراین کرم ابریشم به کمک غده ترشح کننده خود، یک تار ابریشمی نازک ترشح کرده و پس از آن کرم ابریشم به وسیله چسبی که ترشح می کند، پیله ای مسطح تولید خواهد کرد.

از ویژگی بارز پیله ابریشم خالص می توان به وجود دو پروتئین طبیعی و مفید به نام های سریسین و فیبروئین در آن اشاره کرد، که هر کدام از این دو ماده شامل ۱۵ نوع آمینو اسید فعال بوده که در صنایع آرایشی بهداشتی و پزشکی نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد. زیرا سریسین موجود در پیله ابریشم با توجه به نوع ساختاری که داشته، بر روی پوست قرار گرفته و با جذب رطوبت به خود کمک به هیدراته شدن پوست خواهد کرد.

سریسین مانع از تبخیر آب از سطح پوست شده و از این رو در صورت استفاده از پیله ابریشم خالص، پوستی نرم و لطیف خواهیم داشت. البته پلیه ابریشم خالص علاوه بر این که برای کلاژن سازی پوست مفید بوده، بلکه از آن می توان برای درمان داروهای درمان سرطان، ترمیم استخوان ها در داخل بدن و هم چنین ترمیم زخم های حاصل از حمله قلبی استفاده نمود.

تولیدکننده پیله ابریشم صادراتی

تولیدکننده پیله ابریشم صادراتی تولید پیله پوست کاملا ارگانیک و بدون دخالت انسان انجام و روانه بازار فروش می شود. پیله ابریشم برای پوست خواص و کاربرد بسیار بالایی دارد و باعث رطوبت رسانی پوست، لایه برداری، رفع چین و چروک پوستی، پاکسازی پوست، سفت کننده و یا لیفتینگ پوست و در نهایت از بین برنده پف زیر چشم می باشد .

پیله ابریشم با این همه خواص فقط برای زیبایی صورت و گهره استفاده نمی شود بلکه این پیله در صنایع مختلف نقش مهمی دارد، اکنون به برخی از این صنایع و کاربرد پیله در آنها می پردازیم :

  • صنایع نظامی : پیله ابریشم را با رزین های خاص مخلوط می کنند و طی مراحل فشرده سازی، جلیقه های ضد گلوله را تولید می نمایند
  • صنایع مجسمه سازی: تولید مجسمه ها و تندیسها
  • صنایع نساجی: تولید پارچه ابریشم
  • صنایع دارویی: تولید بانداژ های پیشرفته، استفاده در فیلتر تصفیه هوا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *