پیله ابریشم

استعلام قیمت پیله ابریشم عمده

زیبایی و آراستگی از جمله موارد مهم برای اغلب افراد جامعه مخصوصاً بانوان است. از جمله مواد موجود در طبیعت که بسیار در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دار می‌توان به پیله ابریشم اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش پیله ابریشم عمده، هر مقداری از آن را که احتیاج دارید با توجه به مصرف خود تهیه کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

استعلام قیمت پیله ابریشم عمده

نحوه پرورش پیله کرم ابریشم

نحوه پرورش پیله کرم ابریشم به وجود آوردن و پرورش کرم ابریشم نیازمند دقت و ظرافت خاصی است که زیبایی زیادی را در بر گرفته است. در روز‌های ابتدایی که کرم‌ها از تخم سر بیرون می‌آورند، باید به مدت دو روز آن ها را در مکانی تاریک و گرم قرار داد. پیله ها ابتدا  بسیار کوچک و باریک و به رنگ تیره هستند. پس از گذشت حدود یک ماه رنگ این کرم‌ها به سفیدی می‌گراید و اندازه‌ی آنها نیز کمی بزرگترمی‌شود.

سپس کرم ها در مرحله‌ای که به آن خواب گفته می‌شود، اقدام به پوست اندازی می‌کنند. طول عمر این کرم ها حداکثر چهل روز است که در این مدت به تولید مثل مشغول هستند. برای پرورش درست و اصولی، شرکت در یک دوره آموزشی پرورش پیله کرم ابریشم کمک زیادی به روند کاری شما می‌کند. در ادامه به چند مورد از نکات ضروری برای پرورش پیله ابریشم اشاره خواهیم کرد:

  • منبع تغذیه‌ی کرم های ابریشم، برگ درخت توت است که باید در هر مرحله از رشد کرم ها با توجه به سن آن ها در اختیارشان قرار بگیرد. برای مثال در ابتدای تولد باید برگ های نرم و نازک به آن‌ها داده شود.
  • نظافت مکان نگهداری کرم های ابریشم از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار باید به صورت منظم و توسط افراد آموزش دیده انجام شود.
  • زمانی که رنگ پوست کرم ها قهوه‌ای شد، زمان برداشت پیله ها است. 
  • باید از تجمع تعداد زیادی کرم ابریشم در یک محیط جلوگیری کرد. چرا که این کار باعث عدم تنفس درست کرم‌ها و از بین رفتن آن‌ها می‌شود.
  • دمای محل نگهداری کرم‌های ابریشم باید به صورت چک و تنظیم شود.

ارائه کننده پیله ابریشم عمده

ارائه کننده پیله ابریشم عمده شما می‌توانید پس از فراگیری آموزش‌های لازم، به پرورش پیله ابریشم به عنوان یک منبع کسب درآمد نگاه کنید. اما این کار نیازمند شرایطی است که ممکن است برای همه فراهم نباشد . به همین علت شما می‌توانید برای تأمین مقادیر مورد نیاز خود، به مراکز ارائه پیله ابریشم عمده مراجعه کنید. ضروری است که برای خرید پیله ابریشم حتماً به مراکز معتبر و مورد اطمینان خود که نکات بهداشتی را به طور دقیق اجرا می‌کنند، مراجعه کنید. از خرید پیله‌هایی که گرد و خاک بر روی آن‌ها نشسته است، خودداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *