پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

استعلام قیمت پیله ابریشم آرایشی

پیله ابریشم آرایشی محصولی است که توسط کرم ابریشم به وجود می آید و در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. قیمت پیله ابریشم آرایشی با توجه به نوسانات دائم متغیر می باشد ولی امروزه سایت های فروشی طراحی شده اند که قیمت ها به صورت بروزرسانی شده بارگذاری می شوند که می توان از طریق این سایت ها از قیمت روز پیله ابریشم آگاهی داشت.

استعلام قیمت پیله ابریشم آرایشی

پیله ابریشم آرایشی چیست؟

پیله ابریشم آرایشی چیست؟ پیله ابریشم آرایشی همان محفظه سفید رنگی است که شفیره کرم ابریشم درون آن قرار گرفته تا زمانی که به کرم بالغ تبدیل می شود در واقع این پیله ها از ترشح ماده ای که از غدد دهانی کرم ابریشم بیرون می آید حاصل می شود. پیله ابریشم بسیار نرم و لطیف است به همین دلیل از آن به منظور داشتن این ویژگی ها به فراوانی استفاده می شود: دارای خاصیت آبرسانی به پوست می باشد که باعث می شود پوست همیشه مرطوب باشد و خشک نشود، از آن به عنوان یک لایه بردار قوی استفاده می کنند، چین و چروک های روی پوست را به خوبی پوشش می دهد، موجب می شود که پوست سفت شود، باعث روشن شدن پوست می شود و همچنین تا حد بالایی سیاهی و پف زیر چشم را بهبود می بخشد، درمانگر خوبی برای پاکسازی جوش های سر سیاه و آکنه می باشد. 

علاوه بر موارد گفته شده از این پیله های آرایشی نیز به عنوان یکی از مواد اولیه در ترکیب بسیاری از لوازم آرایشی همچون کرم ضد آفتاب به کار می رود. برای استفاده از پیله ابتدا باید آنها را در آب جوش خیسانده سپس آنها را بر روی انگشت قرار داده و روی پوست خود بمالیم تا نرمی و لطافت آن روی پوست نمایان شود. توصیه می شود که از این مواد طبیعی به جای بسیاری از مواد دارویی شیمیایی که برای لایه برداری از پوست استفاده می کنند این پیله ها به کار ببرند زیرا هم سالم هستند و هم اینکه در ساختار آنها از هیچگونه مواد شیمیایی مضری استفاده نشده است.

نرخ خرید پیله ابریشم آرایشی

نرخ خرید پیله ابریشم آرایشی نرخ خرید پیله ابریشم بر اساس کیفیت آن تعیین می شود که این پیله ها به صورت عددی بسته بندی شده و از سوی مراکز پخش به فروش می رسند. پیله های ابریشم به دو صورت تازه و خشک شده وجود دارند که از آنها استفاده های زیادی می کنند به همین دلیل میزان تقاضا برای خرید آنها بالا است. در کل می توان گفت که قیمت این پیله ها به سبب اینکه مصارف درمانی دارند نسبت به دیگر مواد آرایشی بالاتر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *