پروتئین سریسین ابریشم, سریسین ابریشم

استعلام قیمت پروتئین سریسین ابریشم

ابریشم از پروتئین اشباع شده است که به وسیله کرم های ابریشم تولید می شوند. عرضه کنندگان پروتئین سریسین ابریشم این محصول درمانی که ساختار نرم و سفیدی دارد را به تمامی مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه ها پخش می کنند.برای استعلام قیمت پروتئین سریسین ابریشم بهتر است یا از طریق مراکز فروش معتبر به صورت حضوری اقدام کرد و یا از طریق سایت های فروش اینترنتی سریسین بررسی های لازم را انجام داد.

استعلام قیمت پروتئین سریسین ابریشم

معرفی پروتئین سریسین ابریشم

معرفی پروتئین سریسین ابریشم نخ های جنس ابریشم دارای ویژگی هایی اعم از سبک، محکم، منعطف و تجزیه پذیر می باشد و در صنایع مختلف کاربردی است. برای معرفی پروتئین سریسین ابریشم باید بگوییم که از تولیدات پیله کرم ابریشم می باشد. این محصول سرشار از پروتئین است و 18 نوع آمینه اسید در خود جای داده است.

مراحل تولید پروتئین سریسین ابریشم:

ابتدا بعد از تخم گذاری پروانه تخم ها بر روی برگ توت گذاشته تا بعد از گذشت چند روز به لارو تبدیل شوند. لارو های شروع به رشد نموده و سپس از برگ های درخت توت تغذیه می کنند.

در مرحله بعد لارو ها به کرم ابریشم تبدیل شده و شروع به تولید نخ ابریشم نموده و با آن پیله برای خود می سازند تا بتوانند مراحل تکامل و تبدیل شدن به پروانه را طی نمایند.

برای به دست آوردن سریسین ابریشم قبل از تبدیل کرم ابریشم به پروانه و خارج شدن از پیله که تخم مرغی شکل است آن را در آب جوش ریخته و با مردن کرم های ابریشم سریسین به دست می آید.

در دارو سازی از سریسین ابریشمی برای تولید کرم و لوسیون هایی که کار لایه برداری و سفید کنندگی و نرم کنندگی و پاکسازی را برعهده دارند استفاده می شود که مهمترین کاربری را در صنعت بهداشتی و آرایشی دارد.

همچنین این محصولات پروتئینی ضد چین و چروک نیز می باشند. این محصول برای پوست بسیار منحصر بفرد است و کمک شایانی به جوان سازی و رفع مشکلات پوستی با توجه به پرتئین موجود در خود می کند.

سریسین خاصیت آنتی اکسیدانی و انعقاد خون دارد. به علاوه ضد باکتری و ضد تومور می باشد. سریسین در برابر اشعه های ماورا بنفش بسیار مقاوم است. ابریشم و فرآورده های ابریشمی زمانی که می سوزند یا در معرض شعله قرار بگیرند یک بویی نظیر پر سوخته می دهند.

مرکز خرید پروتئین سریسین ابریشم

مرکز خرید پروتئین سریسین ابریشم سریسین ابریشم سرشار از پروتئین است و بسیار با محیط زیست سازگار است. عرضه پروتئین ابریشم به سراسر کشور در بسته بندی هایی در حجم های متنوع صورت می گیرد. برای خرید پروتئین سریسین ابریشم باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید.

بسته های 60 عددی این محصول 60 هزار تومان قیمت گذاری شده است. خرید پیله ابریشم برای رسیدگی به پوست با قیمت بسیار منصفانه و مناسب امکان پذیر است که خریدار بهترین و مرغوب ترین نوع پیله را دریافت می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *