پروتئین پیله ابریشم, پیله ابریشم

ارائه پروتئین پیله ابریشم

انواع پروتئین پیله ابریشم کاربردهای گسترده ای در زمینه پزشکی، مواد آرایشی، صنایع نساجی، میکروبیک و همچنین در زمینه مهندسی بافت دارند. از این رو ارئه پروتئین پیله ابریشم در سطح کشور دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. این مجموعه مفتخر است که می تواند این محصول را به آسانی و با مناسب ترین قیمت برای فروش در کل کشور عرضه کند.

ارائه پروتئین پیله ابریشم

انواع پروتئین پیله ابریشم چیست؟

انواع پروتئین پیله ابریشم چیست؟ ابریشم یک فیبر طبیعی از پروتئین فیبروئین است که توسط بندپایان مانند کرم ابریشم، عنکبوت، مگس، کنه یا عقرب تولید می شود. ابریشم کرم ابریشم به دلیل خواص مکانیکی، سازگاری زیستی و سهولت تولید در کاربردهای پزشکی استفاده می شود.

ابریشم به دلیل قابلیت ارتجاعی، استحکام و سازگاری زیستی نویدبخش مهندسی بافت است. ابریشم که بیشتر در مواد زیستی استفاده می شود به عنوان ابریشم توت شناخته می شود. توسط کرم ابریشم تولید می شود. از سالیان دور ابریشم توت به عنوان بخیه جراحی استفاده می شده است و اخیراً کاربردهای زیست پزشکی بسیار افزایش یافته است.

کرم ابریشم یک مدل مولکولی لپیدوپترون و یک حشره مهم اقتصادی است که به عنوان یک منبع ژنتیکی مولکولی ایده آل برای حل طیف گسترده ای از مشکلات بیولوژیکی در حال ظهور است. پروتئینهای ابریشم معمولاً پس از بیوسنتز در سلولهای اپیتلیال در غدد مخصوص تولید می شوند و به دنبال آن ترشح در لومن این غدد که پروتئین ها قبل از چرخش در آنها ذخیره می شود، انجام می شود.

این بیشتر به الیاف ابریشم تبدیل می شود. ابریشم یک پلیمر پروتئین طبیعی با وزن مولکولی بالا است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان ماده زیستی تأیید شده است. مهمترین ویژگی پروتئین ابریشم این است که دیپپتیدها و تری پپتیدها می توانند به راحتی از طریق لایه درم پوست به جریان خون نفوذ کنند.

پروتئین سریسین به دلیل خواص ویژه ای که دارد مفید است. خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی دارد، در برابر اشعه ماورا UV بنفش مقاوم است، رطوبت را به راحتی جذب و آزاد می کند و از فعالیت تیروزین کیناز جلوگیری می کند.

خصوصیات مکانیکی منحصر به فرد این الیاف گزینه های مهم درمان بالینی را برای بسیاری از حوزه های آینده فراهم کرده است.

مراکز پخش پیله ابریشم

مراکز پخش پیله ابریشم پیله ابریشم را می توان برای بسیاری از موارد به کار برد. این محصول دارای کاربرد بسیار زیادی در صنایع گوناگون می باشد. یکی از کاربردهای گسترده پیله ابریشم در صنعت پزشکی می باشد. از این رو این محصول دارای اهمیت ویژه ای در بازار داخلی و بین المللی می باشد.

این مرکز پخش در تلاش است تا بتواند پخش پیله ابریشم را به گونه ای در سراسر کشور اداره کند که تمامی کارخانجات و کارگاه هایی که برای تولید محصولات خود به ابریشم نیاز دارند، آن را در اختیار داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *